غلامرضا شریعتی:

سلیمانی مدافع سرسخت منافع خوزستان است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 بهمن 1399 | 14:24 ب.ظ
سلیمانی مدافع سرسخت منافع خوزستان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه امیدوارم استاندار جدید بتواند مشکلات بیشتری از استان را حل کند، گفت: آقای سلیمانی تا زمانی‌که این مسئولیت بر گردنش است و پس از آن نیز مدافع سرسخت منافع استان خوزستان است. به گزارش خبرنگار نخبگان غلامرضا شریعتی در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه امیدوارم استاندار جدید بتواند مشکلات بیشتری از استان را حل کند، گفت: آقای سلیمانی تا زمانی‌که این مسئولیت بر گردنش است و پس از آن نیز مدافع سرسخت منافع استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار نخبگان غلامرضا شریعتی در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز (۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از خدا می خواهم که همه قصوراتم را ببخشد و ان‌شاالله همه باهم برای آبادانی، پیشرفت و توسعه استان خوزستان و ایران تلاش کنیم. استان خوزستان از نعمت های الهی برخوردار است و امیدواریم این برکت به نحوی باشد که مردم آن را لمس و از آن استفاده کنند و با رفاه، رضایت بیشتر و خدمت بهتری، گذران زندگی کنند. مردم خوزستان حق زیادی بر گردن همه دارند و ما موظف هستیم این امر را محقق کنیم.

وی افزود: اگر کاری انجام شده وظیفه بوده و شاید نسبت به آن وظیفه هم بسیار قصور شده در نتیجه نیازی به گفتن ندارد. چون اگر کاری انجام شده حق مردم بوده است و چیزی فراتر نبوده است. برخی از کارها در دست اجرا است و این مساله را خدمت آقای سلیمانی عرض کردم. با تجارت ارزشمندش ان‌شاالله بتواند مشکلات بیشتری را از استان حل کند، چرا که جزو نیروهای ارزشمند کشور است و باید قدردان وی بود. نباید به قضاوت مسائل مختلف بنشینیم و وی را مورد حملات قرار دهیم، آقای سلیمانی تا زمانی‌که این مسئولیت بر گردنش است و پس از آن نیز مدافع سرسخت منافع استان خوزستان است.

استاندار سابق خوزستان تصریح کرد: یک تفاهم نامه برای فاضلاب اهواز امضا کردیم و انتظار داریم که به مرحله اجرایی برسد. همچنین یک قرارداد دیگر بسته شده و آن هم درخصوص مسیر ایذه به لردگان است که اگر پیگیری و پیمانکار آن تعیین شود، کار بسیار ارزشمندی برای استان است.

شریعتی ادامه داد: جلسه ای با حضور آقایان زنگنه و جهانگیری برگزار و بنا شد که  چهار، پنج مشکل اصلی استان خوزستان را احصا و هزینه را برآورد کنیم و ان‌شاالله این مساله دنبال و پیش از پایان دولت عملی شود.

وی گفت: از همه مدیران تشکر می‌کنم چرا که در این مسیر بر مدیران سخت گرفتم و با وجود نبود امکانات، آنها را واردار به کار کردم. از این مدیران طلب بخشش می‌کنم و از اعضای شورای تامین استان تشکر می‌کنم که به واسطه از خود گذشتگی و بودن و ایستادن برای دفاع از کیان استان و کشور تلاش کردند. همچنین از رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور که به طور ویژه در مسائل مختلف پشتیبانی کردند و به طور ویژه از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار