مدیرعامل توزیع نیروی برق اهواز خبرداد:

کاهش چشمگیر خاموشی‌‌ها در اهواز در چند روز اخیر

تاریخ انتشار: جمعه 30 تیر 1396 | 00:16 ق.ظ
کاهش چشمگیر خاموشی‌‌ها در اهواز در چند روز اخیر زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش چشمگیر خاموشی‌های اتفاقاتی برق با همکاری مردم در اهواز خبر داد و گفت: با همکاری و همراهی شهروندان در رعایت و اجرایی نمودن توصیه‌های مصرف برق در ساعت پیک یا اوج مصرف، شاهد کاهش چشمگیر خاموشی ناخواسته در روزهای گذشته بودیم. حسن کریمی با […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش چشمگیر خاموشی‌های اتفاقاتی برق با همکاری مردم در اهواز خبر داد و گفت: با همکاری و همراهی شهروندان در رعایت و اجرایی نمودن توصیه‌های مصرف برق در ساعت پیک یا اوج مصرف، شاهد کاهش چشمگیر خاموشی ناخواسته در روزهای گذشته بودیم.

حسن کریمی با بیان این‌که در روزهای گذشته بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان شاهد افزایش بی سابقه گرمای هوا اهواز بودیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تمام گروه‌های عملیاتی این شرکت در حال آماده‌باش کامل بوده و در صورت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۱ بلافاصله گروه‌های عملیاتی وارد عمل شده و نسبت به رفع اشکال پیش آمده اقدام کرده‌اند.

وی افزود: از مردم خوب و فهیم شهرستان اهواز به خاطر جدی گرفتن توصیه‌های کارشناسان این شرکت و همکاری و همراهی در عدم استفاده از لوازم پرمصرف برقی غیرضروری در ساعت پیک یا اوج مصرف که باعث کاهش خاموشی‌های ناخواسته و اتفاقاتی ناشی از بالارفتن بار شبکه و استمرار خدمت‌رسانی برق در روزهای گذشته تاکنون شده‌ است، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی دیسپاچینگ و فوریت‌های برق ۱۲۱، با آماده‌باش کامل عملیاتی و تدابیر انجام شده فنی، امسال شاهد کاهش چشمگیر خاموشی اتفاقاتی با وجود افزایش بی سابقه گرما نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی با تاکید بر جلب رضایت شهروندان در تابستان عنوان کرد: روز گذشته خبری با عنوان “قطعی برق اهواز همچنان ادامه دارد” در برخی از رسانه‌ها انتشار یافت که طبق بررسی انجام‌شده مشخص شد، در اثر بالارفتن بار ترانسفورماتور تغذیه کننده رسانه مربوطه به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، تجهیزات این ترانسفورماتور دچار اشکال و گداختگی شده و پس از اعلام در ساعت ۱۳:۱۹ دقیقه و ثبت در سامانه اتفاقات، با حضور گروه عملیاتی در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه وضعیت شبکه عادی و برق مجددا برقرار شد؛ این یک ترانس از مجموع ۱۴هزار و ۳۹۴ دستگاه ترانسفورماتور در شبکه برق اهواز است.

کریمی خاطرنشان کرد: تلاشگران صنعت برق پرسنلی هستند که در گرمای شدید تابستان به خاطر رفاه حال مردم لحظه‌ای از خدمت دریغ نکرده و زیر نور مستقیم خورشید در راه خدمات‌رسانی مطلوب، به فعالیت مشغول هستند و در این زمینه نباید زحمات این عزیزان نادیده گرفته شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار