نشست فورکست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1402 | 17:30 ب.ظ
نشست فورکست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری زمان مطالعه: ۲ دقیقه جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی، تولید و توزیع نفت و گاز چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مربوط به نیمه اول سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این رویداد که صبح روز دوشنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد؛ چالش ها و مسائل مربوط به تولید نفت و گاز چاه های آغاجاری مورد مباحثه قرار گرفت.

شرکت نفت و گاز آغاجاری با عهده دار بودن بهره برداری از ۸ میدان نفتی در گستره ۳ استان جنوبی کشور و توان تولید ۴۵۸ هزار بشکه در روز با چالش ها و موانع گوناگونی رو به روست که در خلال این جلسه با همفکری متخصصان دو شرکت به فرازآوری با روش های نوآورانه پرداخته شد.

مهندس دانشی مدیرعامل مناطق نگاه خلاقانه و علمی را چراغ راه پیشرفت در آینده دانست و افزود: با اتکا به این نگاه توانستیم ۱۰۲ پروژه را به بهره برداری برسانیم و کار تولید را پیش ببریم.

ایشان افزود: در مدیریت جدید هر ایده ای را فرصت دانسته و برای گذر از بجران ها از ایده های متخصصان و پرداختن به آن ها کمک می گیریم.

وی با اشاره به شرایط کنونی چاه ها و مخازن آغاجاری اذعان داشت: با پیگیری های مجدانه این توفیق حاصل گردید که مجوز خرید ادوات درون چاهی را اخذ نمائیم؛ لذا تمامی تلاش خود را در جهت رفع همه نیازهای کالایی و ارتقاء شرایط انبارهای تجهیزات به کار خواهیم بست.

وی افزود: مشکلات و مسائل نیروی انسانی را در کارگروه های تخصصی به صورت فوری مورد بررسی قرار داده و با اصلاح ساختار در شرکت های تابعه مجوزهایی از سازمان امور استخدامی جهت جذب نیرو مختص مناطق عملیاتی اخذ شده است.

ایشان با تاکید بر ارتقا وضعیت نیروهای ارکان ثالث و آموزش این گروه از نیروها، دستور صدور پرمیت جهت این گروه از کارکنان با مجوز hse ستاد و شرکت آغاجاری و ذیل قانون و مقررات شرکت را صادر نمود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: ترمیم و ایجاد جاده های دسترسی به کارخانجات و تاسیسات سرچاهی می بایست سرلوحه کار مهندسی ساختمان قرار گرفته، تا سرعت دسترسی و سلامت کارکنان واحدهای عملیاتی تضمین شود.

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: در فورکست ها اهداف بزرگی داریم و باید به دنیای بیرون از صنعت نفت ورود کرده تا جائیکه بتوانیم خدمات فنی و مهندسی را به مشتریان خارج از کشور صادر نمائیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار