پاسخ وزیر ورزش درباره حضور بانوان خوزستانی در استادیوم‌های استان

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 | 01:15 ق.ظ
پاسخ وزیر ورزش درباره حضور بانوان خوزستانی در استادیوم‌های استان زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر ورزش در خصوص حضور بانوان خوزستانی در ورزشگاه های فوتبال گفت: اگر می خواهیم کرامت بانوان در ورزشگاه ها حفظ شود باید امکانات لازم در ورزشگاه ها فراهم شود تا بانوان بتوانند در استادیوم حضور یابند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کیومرث هاشمی امروز، ۲۸ بهمن ماه در سفر به آبادان، اظهار کرد: وزارت ورزش در قالب سیاست های کلی موافق حضور بانوان در ورزشگاه های کشور است اما می طلبد که هر منطقه سیاست های داخلی خود را براساس مصوبات شورای تامین استان داشته باشد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: اگر می خواهیم کرامت بانوان در ورزشگاه ها حفظ شود باید امکانات لازم در ورزشگاه ها فراهم شود تا بانوان بتوانند در همه استادیوم ها حضور یابند.

وزیر ورزش گفت: برای آنکه کرامت بانوان در ورزشگاه ها حفظ شود، به ویژه از مدیران و باشگاه ها درخواست کرده ایم که شرایط و امکانات را فراهم ‌کنند.

وی افزود: اگر این امکانات اولیه فراهم شود خوزستان به عنوان یکی از ظرفیت های فوتبالی کشور می تواند میزبان بانوان در ورزشگاه ها باشد.

هاشمی در ادامه نیز عنوان کرد: اعتقاد داریم که دوران اینکه فدراسیون های ورزشی دارای اساسنامه واحد داشته باشند گذشته است و باید هر فدراسیون اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد تا دغدغه های داخلی و بین المللی در این زمینه برطرف شود و فدراسیون ها دارای اساسنامه مستقل شوند.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی دارید؟ خاطرنشان کرد: برنامه‌های این دو رویداد مربوط به کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است، البته ما نشست‌های تخصصی با هر فدراسیونی داریم و برنامه‌های آنها را با حضور مسئولان هر دو کمیته رصد و حمایت خواهیم کرد اما بحث‌های تخصصی آن مربوط به دو کمیته المپیک و پارالمپیک است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار