رییس هیات‌مدیره بانک تجارت:

فضای موجود بین بانک‌ها و مردم باید روشن، شفاف و تلطیف شده باشد

تاریخ انتشار: شنبه 5 اسفند 1402 | 14:37 ب.ظ
فضای موجود بین بانک‌ها و مردم باید روشن، شفاف و تلطیف شده باشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.

به گزارش نخبگان مرتضی ترک‌تبریزی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگویی با خبرنگار مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، حضور رسانه‌های مختلف در این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه‌ و کسب‌وکارها عنوان کرد و گفت: باحضور در غرفه‌های مختلف نمایشگاه، به وضوح علاقمندی رسانه‌ها به شناخت و انعکاس عملکرد سیستم بانکی، روش‌های کار و پیش‌بینی وضعیت آینده اقتصاد کشور قابل مشاهده بود.

وی افزود: در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، تمایل بانک تجارت به تعامل با رسانه‌ها را اعلام کردیم ولی این تعامل مشترک باید در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری شود. رسانه‌ها باید تلاش کنند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت ادامه داد: فضای موجود بین بانک‌ها و مردم باید روشن، شفاف و تلطیف شده باشد و رسانه به دلیل نفوذ خود بین مردم در این بخش نقش مهمی دارد. مردم باید حس کنند که بانک‌ها فعالیت خود را در راستای تسهیل فعالیت کسب‌وکارها در همه حوزه‌ها و رفع مشکلات مردم معطوف کرده‌اند. تاکنون به این بخش آنطور که باید و شاید پرداخته نشده و ارتباط بانک‌ها با مردم از لحاظ اطلاعاتی، ارتباطی و فرهنگی کم بوده است.

ترک‌تبریزی همچنین به رویکرد تعاملی بانک تجارت با رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: نکته مهم، مذاکره و شناخت است. شناخت بانک و رسانه از ماموریت‌های هم باید دوجانبه باشد.بانک تجارت رسانه‌ها را شریک تجاری و استراتژیک خود می‌داند و می‌دانیم که فعالیت در حوزه رسانه بسیار تخصصی است. این بانک همچنان از رسانه‌ها در قالب یک تعامل برنامه‌مند و بلندمدت حمایت خواهد کرد.

رییس هیات مدیره بانک تجارت در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌ خبرگزاری‌های مهر، فارس، ایلنا، آنا، هلدینگ رسانه‌ای پارسینه، هلدینگ رسانه‌ای آتی‌نگر صدرا، پایگاه خبری و تحلیلی شهر بورس و خانه مطبوعات استان خوزستان بازدید و با مدیران این رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

فضای موجود بین بانک‌ها و مردم باید روشن، شفاف و تلطیف شده باشد فضای موجود بین بانک‌ها و مردم باید روشن، شفاف و تلطیف شده باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار