مدیرعامل نیشکر دعبل خزاعی کارفرمای برتر خوزستان شد

تاریخ انتشار: شنبه 5 اسفند 1402 | 14:22 ب.ظ
مدیرعامل نیشکر دعبل خزاعی کارفرمای برتر خوزستان شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه در یازدهمین دوره جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تأمین اجتماعی کشور، سید محمدرضا علم‌الهدائی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی، به‌عنوان کارفرمای نمونه و برتر استان خوزستان انتخاب شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که اعضا و نمایندگان تشکل‌های مختلف کارفرمایی، کارگری و بازنشستگان و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌امنای سازمان تأمین اجتماعی حضور داشتند، از تلاش‌های بی‌وقفه علم‌الهدائی تقدیر به عمل آمد.

کشت و صنعت دعبل خزاعی از شرکت‌های هشت‌گانه توسعه نیشکر با سابقه درخشان در زمینه تولید شکر و محصولات جانبی، همواره به‌عنوان یکی از پیشگامان در عرصه حمایت از کارگران شناخته شده است؛ این شرکت با ارائه خدمات رفاهی متنوع، توجه به منزلت کارکنان و ایجاد محیط کار امن و سالم همواره در تلاش بوده تا رضایت و آسایش خاطر کارکنان خود را فراهم کند.

انتخاب سیدمحمدرضا علم‌الهدائی به‌عنوان کارفرمای نمونه خوزستان، گامی در جهت تشویق و ترویج فرهنگ کارآفرینی و تعهد به حقوق کارگران در سطح استان و کشور است.

نقش‌آفرینی نیروی انسانی در روند توسعه

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی کشور در حاشیه این مراسم به همراهی و همدلی مستمر کارفرمایان در نقش‌آفرینی مؤثر نیروی انسانی در روند رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی اشاره کرد. میرهاشم موسوی بیان کرد که اهداف عالی سازمان تأمین اجتماعی کشور با مدیریت صحیح کارفرمایان برتر در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، محقق می‌شود.

️سید محمدرضا علم‌الهدائی با خدمات و تدابیر ارزشمند مدیریتی در هدایت و پشتیبانی از مجموعه تحت مدیریت و همچنین تعامل موثر با سازمان تأمین اجتماعی توانست به این عنوان ارزشمند دست یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار