مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان :

اجرای ۱۵ هزار عملیات مقاوم سازی در شبکه توزیع برق خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 دی 1402 | 13:17 ب.ظ
اجرای ۱۵ هزار عملیات مقاوم سازی در شبکه توزیع برق خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه ۳۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق استان از ابتدای سال تاکنون بازبینی و بررسی فنی شده که در این رابطه ۱۵ هزار اتصال سست نیز در شبکه شناسایی شده است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، علی خدری با اشاره به این که شبکه برق خوزستان در بیشتر ماه‌های سال به دلیل گرمای هوا و به تبع آن پرباری و تقاضای مصرف زیر فشار قرار دارد اظهار کرد: برای گروه‌های عملیاتی و فنی این شرکت، فرصت برای اورهال و آماده سازی شبکه نسبت به سایر استان‌ها بسیار محدودتر و حجم کار نیز گسترده‌تر است.

وی افزود: تاکنون ۲ مرحله بازبینی و بررسی شبکه برق با تجهیزات تخصصی همچون دوربین‌های ترموویژن در مجموع به طول تقریبی ۵۳ هزار کیلومتر انجام شده که بر این اساس تاکنون ۴۷ هزار پست برق نیز جهت رفع اشکالات احتمالی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته است.

خدری خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶۴ هزار مورد نارسایی در شبکه فشار متوسط که ناشی از ازدیاد مصرف بود نیز شناسایی که بیشتر آن‌ها بدون خاموشی رفع شد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در تابستان ۱۴۰۲ شرکت توزیع برق خوزستان با مدیریت شبکه و انجام برنامه‌های فنی، تخصصی، فرهنگی و اجتماعی، موفق به عبور بدون خاموشی از پیک بار شد و جزو سه شرکت برتر وزارت نیرو قرار گرفت.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند./ خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار