انتقاد نماینده دزفول از پرداخت دستمزد میلیاردی به فوتبالیست‌های فاقد عِرق ملی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 آبان 1402 | 21:37 ب.ظ
انتقاد نماینده دزفول از پرداخت دستمزد میلیاردی به فوتبالیست‌های فاقد عِرق ملی زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی فوتبالیست ها که عِرق ملی ندارند، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه به قهرمانان رشته‌های دیگر توجهی نمی‌شود.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ سیداحمد آوایی روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک نماینده و رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اصحاب رسانه افزود: باید پرسید چرا برخی فوتبالیست‌ها که عِرق مذهبی و ملی ندارند، به سرود ملی کشورمان اهمیت نمی‌دهند و به پرچم جمهوری اسلامی هم احترام نمی‌گذارند ده‌ها میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند؟
وی افزود: باید پرسید به چه دلیل چرا به فوتبالیستی که عرق ملی مذهبی ندارد ۵۰۰ میلیارد تومان دستمزد داده می‌شود و به یک قهرمان دیگر نه زمین و نه شغل تعلق می‌گیرد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این وضعیت باید مدیریت شود، گفت: متاسفانه به برخی ورزشکاران دیگر رشته‌ها که عرق ملی دارند و دلسوز کشور هستند توجهی نمی‌شود.
وی افزود: همه ما نمایندگان و دولت در این خصوص مسوول هستیم؛ اگر این موضوع حل نشود مدال آوران و قهرمانان کشورمان مایوس و دلسرد می‌شوند.

به گزارش نخبگان، اخیرا محمد مفتخر قهرمان دزفولی پرورش اندام جهان از مسوولان این شهرستان خواست به وعده‌های خود در خصوص اعطای پاداش به قهرمانان جهان عمل کنند./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار