در راستای ۲۴ ساعته شدن آب شرب انجام شد؛

آغاز ۲ پروژه آبرسانی در مسجدسلیمان با حضور استاندار

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 آبان 1402 | 21:34 ب.ظ
آغاز ۲ پروژه آبرسانی در مسجدسلیمان با حضور استاندار زمان مطالعه: < 1 دقیقه با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت آبفای استان دو پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ‌زنی شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه‌های آبرسانی مسجدسلیمان که امروز ۱۸ آبان ماه با حضور حسینی محراب استاندار خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: حل مشکل تامین آب پایدار شهرستان مسجدسلیمان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که با تکمیل این دو پروژه مشکل پایداری آب شرب شهرستان مسجدسلیمان برطرف می‌شود.

به گزارش نخبگان، وی افزود: در بخش اول اجرای پروژه‌ها امروز کلنگ‌زنی اجرای فاز یک خطوط اصلی، انتقال و شبکه توزیع و انشعابات آب شهر مسجدسلیمان به طول ۴۹ کیلومتر با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان و تعداد ۸ هزار انشعاب انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: این پروژه‌ها با هدف پایداری آب شهرستان مسجدسلیمان و ۲۴ ساعته شدن آب شرب این شهرستان اجرایی شده و تاکنون ۷۵ درصد شبکه آب شرب این شهرستان تکمیل شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: در پروژه دوم نیز احداث مخازن بتنی و طرح علاج‌بخشی و خطوط انتقال آب و بازسازی مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی سرگچ مسجدسلیمان از امروز آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان و ۴ مخزن بتنی مجزا احداث می‌شود؛ ساخت این مخازن با هدف توزیع پایدار آب در این شهرستان انجام می‌شود.

کرمی نژاد به پروژه‌های فعال آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو پروژه آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان در حال اجرا است که یکی از این پروژه‌ها آبرسانی به ۱۶ روستا با اجرای خط انتقال توبوزون به بتوند در فاز اول با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه دیگر آبرسانی به مجموعه روستای تمبی به چشم فراخ است که توسط بسیج سازندگی با اعتبار۹۲ میلیارد تومان در حال اجرا است که با اجرای این پروژه  ۲۷ روستا از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار