معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

الزام‌های ایمنی اتوبوس‌های راهیان نور در مبدأ کنترل شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 | 18:07 ب.ظ
الزام‌های ایمنی اتوبوس‌های راهیان نور در مبدأ کنترل شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تمامی الزام‌های ایمنی مورد نیاز اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور باید در مبدأ کنترل شود.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، محمد خانچی شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه کمیسیون اجرایی آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ایمن سازی و بهسازی مسیرهای منتهی به یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان و محورهای متأثر از تردد کاروان‌های راهیان نور انجام شد که می‌توان از تجربه اجرای این پروژه برای امسال نیز استفاده کرد.

وی افزود: تمامی ضوابط و الزام‌های ایمنی اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور باید در مبدأ و پیش از ورود به استان خوزستان کنترل و در صورت مشاهده تخلف، برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: سال گذشته تردد کاروان‌های راهیان نور در شب در محورهای استان ممنوع اعلام شد.

خانچی ادامه داد: در برخی از استان‌ها شاهد مشارکت بسیج با پلیس راه در قالب طرح همیار بسیج هستیم که می‌توان از این ظرفیت در محورهایی که پلیس راه استان با کمبود نیرو مواجه است، استفاده کنیم.

وی گفت: تردد ناوگان‌های حمل و نقل مواد سوختی و خطرناک در شب ممنوع است و زمان تخلیه و بارگیری مجدد آنها برای صادرات به دیگر کشورها نیز باید به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی تأثیر گذار نقش زیادی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای دارد./ مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار