آماده سازی موکب فولاد اکسین خوزستان در پایانه مرزی شلمچه

تاریخ انتشار: جمعه 27 مرداد 1402 | 12:55 ب.ظ
آماده سازی موکب فولاد اکسین خوزستان در پایانه مرزی شلمچه زمان مطالعه: < 1 دقیقه در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان با ارائه خدماتی مختلف به منظور پذیرایی و میزبانی از عزاداران و عاشقان اباعبدالحسین(ع) در پایانه مرز شلمچه بر پا می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ موکب این شرکت در محوطه بتنی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان با ارائه خدماتی مختلف به منظور پذیرایی و میزبانی از عزاداران و عاشقان اباعبدالحسین(ع) در پایانه مرز شلمچه بر پا می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ موکب این شرکت در محوطه بتنی به مساحت ۲ هزار و ۸٠٠ متر مربع بوده که در حال آماده سازی بوده و در روزهای آینده برپا می شود.

در محوطه این موکب، حسینه ای به مساحت ۴۰۰ متر مربع در ۲ بخش آقایان و بانوان جهت اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) تدارک دیده شده است. همچنین چندین کانکس جهت خادمان موکب و میزبانی مستقر خواهد شد.

در این مکان، سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام توزیع می شود و علاوه بر ارائه راهنمایی زائران، پرسنل شرکت فولاد اکسین خوزستان طبق برنامه‌ریزی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت هستند.

همچنین با توجه به دمای بالای هوا در استان خوزستان، تعداد ۸ دستگاه کولر گازی ۵۰ هزار جهت رفاه حال زوار اباعبدالله در محل استراحتگاه و پذیرایی قرار داده شده است.

گفتنی است؛ هفته گذشته مراحل اداری از جمله هماهنگی با ستاد عتبات توسط مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام شده و از ۲۱ مرداد عملیات اجرایی شامل نصب کانکس‌ها، ساخت حسینیه زوار و خدمات آب‌رسانی و برق‌رسانی به مجتمع، برپایی مکان استراحت شروع شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای ارائه این خدمات سعی دارد ظرف ۶ روز تمامی اقدامات جهت برپایی موکب را به پایان برساند و از روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ پذیرای زوار گرامی باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار