با برپایی موکب سیدالشهدا؛

نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند

تاریخ انتشار: جمعه 27 مرداد 1402 | 12:48 ب.ظ
نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه نیشکری‌ها با برپایی موکب «سیدالشهدا» در مسیر جاده اهواز‌-‌خرمشهر مهیّای استقبال از زائرین شدند. در آستانه اربعین حسینی، نیشکری‌ها با برپایی موکب «سیدالشهدا» در مسیر جاده اهواز‌-‌خرمشهر مهیّای استقبال از زائرین شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این موکب که از سوی کشت و صنعت نیشکر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیشکری‌ها با برپایی موکب «سیدالشهدا» در مسیر جاده اهواز‌-‌خرمشهر مهیّای استقبال از زائرین شدند.

در آستانه اربعین حسینی، نیشکری‌ها با برپایی موکب «سیدالشهدا» در مسیر جاده اهواز‌-‌خرمشهر مهیّای استقبال از زائرین شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این موکب که از سوی کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان ساخته شده، روز پنج‌شنبه (۲۶ مردادماه) با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

در مراسم افتتاح، مدیران شرکت توسعه نیشکر از روند ساخت و همچنین امکانات موکب، توضیحاتی ارائه کردند. استاندار خوزستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، این موکب به استراحتگاه همراه با سیستم‌های سرمایشی مجهّز شده و امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه هلال‌احمر، ایستگاه پلیس، اورژانس و جایگاه سوخت دارد. همچنین، در راستای حفظ محیط‌زیست، بیش از ۵۰۰ اصله نهال اکالیپتوس در کنار موکب کاشته شده و چشم‌انداز زیبایی ایجاد شده است.

هر ساله مراسم باشکوه اربعین حسینی با حضور هزاران زائر عتبات عالیات در مسیرهای مرز چذابه و شلمچه خوزستان برگزار می‌شود.

نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند نیشکری‌ها مهیّای استقبال از زائرین حسینی شدند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار