رئیس شورای شهر اهواز:

برای حفظ انسجام شورای شهر اهواز، کاندیدای ریاست نمی‌شوم

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 18:12 ب.ظ
برای حفظ انسجام شورای شهر اهواز، کاندیدای ریاست نمی‌شوم زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس شورای شهر اهواز از کاندید نشدن خود برای ریاست شورا در سال سوم خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا سیاوش محمودی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه شورای شهر اهواز باید قبل از ۱۴ مردادماه برای سال سوم انتخاب شوند و این کار باید سریعتر انجام شود. وی افزود: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز از کاندید نشدن خود برای ریاست شورا در سال سوم خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا سیاوش محمودی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه شورای شهر اهواز باید قبل از ۱۴ مردادماه برای سال سوم انتخاب شوند و این کار باید سریعتر انجام شود.

وی افزود: به منظور آزادتر شدن فضا، تصمیم‌گیری بهتر و با نگاه همگرایی و انسجام بیشتر، در سال سوم شورای شهر کاندیدای ریاست شورا نخواهم شد.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: امیدوارم در این فضا تصمیمی گرفته شود که به صلاح شورا و شهر باشد. در شرایط فعلی این تصمیم برای تقویت و انسجام بیشتر و صلاح شورای شهر اهواز گرفته شده است.

وی با اشاره به حفظ انسجام شورای شهر در دو سال اخیر بیان کرد: در انتخابات هیات رئیسه سال اول و دوم و حتی در بحث طرح سوال و استیضاح شهردار، هشت رای حفظ شد بنابراین انسجام حفظ شده است اما می‌خواهم فضا را آزاد بگذارم. فعلا مشخص نیست چه کسانی از اعضای شورای شهر کاندیدای ریاست سال سوم می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار