افزایش تولید در شرکت آبان بسپار توسعه کلید خورد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 بهمن 1401 | 00:28 ق.ظ
افزایش تولید در شرکت آبان بسپار توسعه کلید خورد زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه امروز سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) با حضور در کارخانه تولید کیسه‌های پروپیلنی در مجتمع شماره ۲ این شرکت ضمن بازدید از بخش های مختلف، خطوط جدید تولید رول کیسه را افتتاح کرد.  همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، هشت دستگاه جدید «گردباف» تولید رول کیسه و هشت قالب […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه امروز سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) با حضور در کارخانه تولید کیسه‌های پروپیلنی در مجتمع شماره ۲ این شرکت ضمن بازدید از بخش های مختلف، خطوط جدید تولید رول کیسه را افتتاح کرد.

 همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، هشت دستگاه جدید «گردباف» تولید رول کیسه و هشت قالب جدید ساخت نیوجرسی های بتنی در شرکت آبان بسپار توسعه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه امروز سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) با حضور در کارخانه تولید کیسه‌های پروپیلنی در مجتمع شماره ۲ این شرکت ضمن بازدید از بخش های مختلف، خطوط جدید تولید رول کیسه را افتتاح کرد.

مسعود کیانی هدف از افزوده شدن گردباف‌های جدید و افزوده شدن خط جدید تولید رول کیسه را افزایش تولید و پاسخگویی سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و تامین نیاز بازار مصرف دانست و گفت: این اقدام حاصل برنامه ریزی دقیق با ایجاد ظرفیت های جدید در خطوط تولید و رفع مشکلات زنجیره تامین حاصل شده است که ماحصل آن افزایش سرانه تولید در کنار حفظ کیفیت، بالا رفتن سرعت کار و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش ضایعات محصول تولیدی است.

وی افزود: با روحیه و همت جهادی همکاران متخصص و باتجربه در این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی شاهد یک رویکرد انقلابی در بخش تولید هستیم.

افزایش تولید روزانه بلوک‌های بتنی نیوجرسی

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، هشت قالب جدید ساخت نیوجرسی‌های بتنی در پنج شکل مختلف به خطوط تولید محصولات بتنی شرکت آبان بسپار توسعه افزوده شد که تولید روزانه بلوک‌های بتنی نیوجرسی را چهار برابر افزایش داد.

بر اساس این گزارش، از مزایای این قالب‌های جدید بالا رفتن سرعت تولید محصول، شکل دهی اصولی و دقیق بتن طبق آخرین استانداردهای راه و شهرسازی، استحکام بخشی و ظرافت بیشتر سازه های تولیدی و کاهش هزینه ها می باشد. این بلوک‌های نیوجرسی در حال حاضر در ۲ سایز سه و چهار متری با مواد اولیه درجه یک و با بهترین کیفیت تحت نظارت مستمر آزمایشگاه کنترل کیفی در شرکت آبان بسپار توسعه تولید می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه با اشاره به تاکید دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر توجه به طرح‌های توسعه ای و حرکت در مسیر افزایش تولید هرچه بیشتر، اظهار داشت: در سال جاری در تولید دیوار بتنی رکورد زده و در بخش کیسه بافی نیز در پنج ماه متوالی رکورد تولید را با تلاش شبانه‌روزی همکاران تغییر دادیم و قطعا با افزوده شدن خطوط و قالب‌های جدید، این رکوردها باز هم جابجا خواهد شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار