تاکید شهردار اهواز در جلسه شورای مدیران مناطق:

شهر تا پایان بهمن ماه باید خالی از نخاله باشد

تاریخ انتشار: شنبه 8 بهمن 1401 | 23:48 ب.ظ
شهر تا پایان بهمن ماه باید خالی از نخاله باشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد به گزارش خبرنگارنخبگان رضا امینی گفت:سه اقدام اساسی باید در خصوص نخاله های ساختمانی انجام گیرد، معاونت حمل و نقل و ترافیک با مدیران مناطق هماهنگ شوند و در زمین هایی که تعیین شده، تخلیه نخاله انجام گیرد. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد

به گزارش خبرنگارنخبگان رضا امینی گفت:سه اقدام اساسی باید در خصوص نخاله های ساختمانی انجام گیرد، معاونت حمل و نقل و ترافیک با مدیران مناطق هماهنگ شوند و در زمین هایی که تعیین شده، تخلیه نخاله انجام گیرد. هماهنگی با پلیس راهور انجام شود تا با ماشین های خاطی برخورد صورت گرفته و اداره کل ارتباطات شهرداری اهواز نیز در این خصوص اطلاع رسانی نماید..

وی ادامه داد: مدیران مناطق و معاونت خدمات شهری اهواز تا پایان بهمن باید شهر را خالی از نخاله کرده و با برنامه ریزی، از نخاله ریزی مجدد پیشگیری کنند.

شهردار اهواز در خصوص رفع چاله های خیابانی افزود: برای هر منطقه آسفالت سرد خریداری شده و در اختیار مناطق قرار گرفته است و به عنوان طرح فوری تا قبل از دهه فجر در یک ساعت خاص که ترافیک کم باشد و به صورت مداوم تمام چاله هایی که می شود با این آسفالت برطرف کرد، را برطرف می کنیم.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار شد که با هماهنگی معاونت ها و مدیران مناطق تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه، ۲۵ میدان اصلی شهر اهواز بهسازی و آذین بندی شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار