آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 دی 1401 | 17:12 ب.ظ
آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز خبر داد. به گزارش خبرنگار نخبگان رحیم جلیلی اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل با حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت از تاریخ ۵ دی لغایت ۹ دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار نخبگان رحیم جلیلی اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل با حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت از تاریخ ۵ دی لغایت ۹ دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان صنعت مبلمان از جمله اهداف این نمایشگاه است.

جلیلی تصریح کرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل با مشارکت ۹۵ واحد از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی و البرز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار