پس از خلیلیان دومین استاندار دولت رئیسی در خوزستان مشخص شد

«محراب» استاندار خوزستان شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 دی 1401 | 16:49 ب.ظ
«محراب» استاندار خوزستان شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه «محراب» استاندار خوزستان شد «حسین محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان استاندار خوزستان معرفی شد. به گزارش اعتدال نخبگان ، «حسین محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان استاندار خوزستان معرفی و جایگزین خلیلیان شد. براساس این گزارش، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در این باره در حاشیه جلسه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«محراب» استاندار خوزستان شد


«حسین محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان استاندار خوزستان معرفی شد.
به گزارش اعتدال نخبگان ، «حسین محراب» در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان استاندار خوزستان معرفی و جایگزین خلیلیان شد.

براساس این گزارش، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در این باره در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیات وزیران، آقای محراب که دارای سوابقی در دولت است به‌عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب شد.

سخنگوی دولت از اقدامات و تلاش‌های صادق خلیلیان استاندار سابق این استان نیز قدردانی کرد و افزود: آقای محراب به‌عنوان چهره ملی پیش از این هم در دولت همکاری‌هایی را با بخش‌های مختلف دولت داشتند و مسئول قرارگاه تنظیم بازار در سال جاری بودند و مدیریت مردمی‌سازی یارانه‌ها تحت نظر معاونت اول رئیس جمهور با ایشان بود.
بهادری جهرمی تاکید کرد: آقای حسینی مهراب همچنین همکاری تنگاتنگی با بخش‌های اجرایی دولت و استانداران دارند. پیش از این هم مسئولیت‌های متعدد ملی و استانی داشتند.
براساس این گزارش، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی نیز در جلسه امروز هیئت دولت ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق خوزستان و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی، جوانان مستعد و مردم متدین و وفادار به انقلاب برخوردار است و می‌طلبد با روحیه بسیجی و جهادی‌وار شبانه‌روزی، همه امکانات را برای رفع مشکلات و توسعه استان به خدمت گرفت چرا که ایران مدیون خوزستان است.
ضرورت ارتباط با علما، دانشگاهیان و جوانان و بهره‌گیری از مشورت شخصیت‌های ملی اهل خوزستان برای کمک به توسعه استان، از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید این استان بود.
به گزارش نخبگان خوزستان، صادق خلیلیان استاندار سابق خوزستان از شهریور ماه ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد و اولین استاندار دولت سیزدهم در استان خوزستان لقب گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار