امام جمعه موقت اهواز:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت و راهگشای جامعه است

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 مهر 1401 | 17:07 ب.ظ
رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت و راهگشای جامعه است زمان مطالعه: ۳ دقیقه امام جمعه موقت اهواز با اشاره بیانات مقام معظم رهبری درباره اتفاقات اخیر در کشور، گفت: هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه ولی‌فقیه چه در زمان امام راحل و چه امام حاضر برای نظام اسلامی، مردم و به ویژه نسل جوان همیشه راهگشا بوده است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امام جمعه موقت اهواز با اشاره بیانات مقام معظم رهبری درباره اتفاقات اخیر در کشور، گفت: هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه ولی‌فقیه چه در زمان امام راحل و چه امام حاضر برای نظام اسلامی، مردم و به ویژه نسل جوان همیشه راهگشا بوده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر این که “پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد” به حمایت همه جانبه از ولایت‌فقیه تاکید و اظهار داشت: چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما بحران‌های بی‌شماری مواجه بودیم که هر کدام به صورت جداگانه می‌توانست نه تنها کیان جمهوری اسلامی را در خطر قرار دهد، بلکه در نهایت به فروپاشی و تجزیه کشور ایران منتهی شود.

وی در ادامه افزود: هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه ولی‌فقیه چه در زمان امام راحل و چه امام حاضر، برای نظام اسلامی، مردم و به ویژه نسل جوان همیشه راهگشا بوده است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها مصادیق این توطئه‌ها را دیده‌ایم و این فتنه‌ها را با هدایت ولی‌فقیه و ایستادگی ملت غیور ایران از سر گذرانده‌ایم. ما برای معرفی، اهمیت وجود و جایگاه ولایت‌فقیه در کشور لازم نیست به بحث‌های تئوریک مراجعه کنیم، اگر بتوانیم همین رهنمودهای کارساز و راه‌گشا را که به مثابه چراغی راه را بر ما روشن کرده، به نسل جوان و جامعه نشان دهیم در تبیین جایگاه ولایت فقیه موفق بوده‌ایم.

حاجتی با بیان این که فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وقایع اخیر کشور همچون باران رحمت بر جامعه اسلامی ما بارید، ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری تحلیل جامع، عمیق و دقیق از وقایع اخیر بیان کردند که حتما لازم است تحلیلگران به جوانب این فرمایشات بپردازند.

وی ادامه گفت: رهبر انقلاب با اظهار تأسف از فوت آن دختر جوان و همدردی با مردم، به بی‌بصیریتی برخی از خواص اشاره کردند که به نظر می‌رسد جا دارد افرادی که پیش از واضح شدن تمام ابعاد ماجرا به تحلیل‌های یک جانبه و تک بعدی پرداختند و نقش موثری در برهم زدن آرامش مردم داشتند از ظلمی که به سازمان انتظامی، بسیج و ملت شده است عذرخواهی کنند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: آن عده از افراد معروفی که خواسته یا ناخواسته به حمایت از اغتشاشگران پرداختند و این گونه نشان می‌دادند که از حادثه‌ای که برای آن دختر جوان پیش آمده متاثر هستند، چرا زمانی که گلوی مامور نیروی انتظامی را بریدند و یا حافظین امنیت مردم را به آتش کشاندند، سکوت کردند و حرفی نزدند؟ این‌ها نشان دادند که صداقت در رفتار ندارند. همین افرادی که با شعار آزادی زنان به خیابان‌ها ریختند، به تعدادی از خانم‌هایی که همراه معتنرضین بودند تعرض کردند و حجاب از سر بانوی محجبه برداشتند. آیا معنی آزادی این است؟

وی با بیان اینکه قطعاً اقدامات اغتشاشگران در به آتش کشاندن اموال عمومی، مساجد و آزار رساندن به مردم عادی طراحی از پیش طراحی شده از جانب دشمنان ایران اسلامی به شمار می‌آید، گفت: این طراحی‌ها نشان دهنده‌ قدرت بیش از پیش نظام اسلامی است. تمام شیاطین عالم دربرابر جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند و برای ضربه زدن به ایران برنامه‌ریزی می‌کنند. از آن طرف هم خائنین داخلی به یاری‌شان آمده و می‌کوشند تا اهداف شوم‌شان را به منصه ظهور برسانند؛ این در حالی است که ملت ایران همچنان قوی و قدرتمند پای نظام مقدس اسلامی ایستاده و به مدد الهی از تمام بحران‌ها برای رسیدن به قله سعادت یکی پس از دیگری گذر می‌کند.

حاجتی با اشاره به جنگ رسانه‌ای که در مقطع کنونی به طور متمرکز و جدی علیه ایران صورت گرفته است، افزود: نظام سلطه با کمک منافقین و با پشتیبانی آمریکا و اسراییل از افراد و ربات‌های بی‌شماری برای جنگ روانی و رسانه‌ای علیه مردم ایران استفاده کردند و در حالی که جمعیت اغتشاشگران و سطح اعترضات به مراتب کمتر از فتنه‌هایی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم؛ طوری بزرگنمایی کردند که همه از حضور اغتشاشگران در خیابان‌ها دچار رعب و وحشت شوند.

وی با بیان اینکه این تهاجم نشان دهنده قدرت گسترده ایران در سطح جهان است، افزود: ژنرال مکنزی فرمانده نیروهای تروریست آمریکا (سنتکام) در منطقه خاورمیانه در گفت‌وگوی اخیر خود با مجله نیویورکر به این حقیقت اشاره کرد که قدرت نظامی فزاینده ایران، به تهران قدرت تفوق و برتری داده است. مکنزی اعتراف کرده که این قدرت تفوق، سطحی از توانایی است که در آن یک کشور دارای تسلیحاتی است که کنترل کردن یا شکست دادنش را بسیار دشوار می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار