سند محرومیت زدایی غدیر سپاه خوزستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 تیر 1401 | 18:18 ب.ظ
سند محرومیت زدایی غدیر سپاه خوزستان رونمایی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه سند محرومیت زدایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با نام “غدیر” به منظور جهش در وضعیت کنونی روستاهای استان در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، آموزی، اقتصادی و فرهنگی روز یکشنبه رونمایی شد. به گزارش نخبگان فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان روز یکشنبه درحاشیه آیین رونمایی از این سند در مصاحبه با خبرنگار نخبگان بیان اینکه مجموعه سپاه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سند محرومیت زدایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با نام “غدیر” به منظور جهش در وضعیت کنونی روستاهای استان در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، آموزی، اقتصادی و فرهنگی روز یکشنبه رونمایی شد.

به گزارش نخبگان فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان روز یکشنبه درحاشیه آیین رونمایی از این سند در مصاحبه با خبرنگار نخبگان بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج همواره در مسیر رفع مشکلات مردم و کمک به دولت برای خدمت رسانی به مردم تمام قامت در میدان بوده است، گفت: سند رونمایی شده غدیر، مسیر حرکتی قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه را در مناطق روستایی تعیین می‌کند.

سردار حسن شاهوارپور افزود: تعدادی از دهستان‌های خوزستان در ۶ شهرستان این استان در گام نخست برای اجرای این طرح تعیین شده است که ذیل هر کدام از این دهستان ها بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ روستا وجود دارد.

وی ادامه داد: ارتقای روستاهای هدف از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، آموزشی، اشتغال و فرهنگی از جمله اهداف سند غدیر است است.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه برای تدوین این سند که گام مهمی برای آبادانی و روستاهای خوزستان است از نظر کارشناسان خبره رشته‌های مختلف استفاده شده است، گفت: این سند دارای کار کارشناسی و علمی قوی است و اجرای آن جهشی در ارتقای وضعیت روستاهای خوزستان ایجاد کند.

وی ادامه داد: برای اجرای این سند ضمن به کارگیری از ظرفیت و کمک دستگاه های متولی از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی نیز برای آبادانی روستاها استفاده می‌شود.

سردار شاهوارپور، گفت: اجرای این سند می‌تواند الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاها و جهشی برای حل مشکلات زنجیره‌ای در استان باشد.

هم اکنون بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان در قالب قرارگاه محرومیت زدایی، آبرسانی به بیش از ۱۸۰ روستای خوزستان را در دستور کار دارد.


خبرنگار:آذان بهرامی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار