پايگاه خبري نخبگان بررسي ميكند:

از امید اسدبیگی تا دکتر ناصری ؛ توسعه نیشکری که به یکباره از فرش به عرش رسید!

دکتر سعید آژده
تاریخ انتشار: شنبه 18 تیر 1401 | 00:10 ق.ظ
از امید اسدبیگی تا دکتر ناصری ؛ توسعه نیشکری که به یکباره از فرش به عرش رسید! زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر سعید آژده – مدیرمسئول اعتدال نخبگان: این تحریر ، نه تعارف است نه تخیل که حقیقتی ست غیر قابل انکار…. حقیقتی که در خواب بریده خوزستان به خوبی تعبیر شد تا مردم منطقه خصوصا اهالی نیشکر ، کامشان شیرین چون عسل شود! از نیشکر که سخن میگویید از یاد نباید برد که : که […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه


دکتر سعید آژده – مدیرمسئول اعتدال نخبگان: این تحریر ، نه تعارف است نه تخیل که حقیقتی ست غیر قابل انکار…. حقیقتی که در خواب بریده خوزستان به خوبی تعبیر شد تا مردم منطقه خصوصا اهالی نیشکر ، کامشان شیرین چون عسل شود!

از نیشکر که سخن میگویید از یاد نباید برد که : که ناخدایی دارد که بی ادعا توانسته رضایت مندی مردم را به بهترین شکل ممکن ادا کند و حالا با تقدیر پرسنل اش مواجه شده است با تقدیر کارگران که هم خوب کار میکنند هم به موقع حقوق میگیرند و این کمترین خواسته آنهاست….
دکتر عبدعلی ناصری از معدود مدیرانی ست که بر کرسی مرتبط خودش نشسته وی دکترایش را از ساوتهمتون انگلیس گرفته ومدرکش مرتبط به کار اوست و همین باعث تحول یک صنعت ورشکسته در منطقه گشته است

دکتر ناصری البته بجز کار مدیریت سالهاست استاد دانشگاه اهواز هم هست و جوانان راتعلیم میدهد تا در آینده یبتوانند پاجا پای او بگذارند
وی الحق بخوبی توانست نیشکر هفت تپه راهم تحت لوای مجموعه نیشکر خوزستان قرار بدهد و این امر البته با مشقت فراوان به بار نشست….

از یاد نبریم نیشکر هفت تپه همان شرکتی ست با مدیریت یک جوان که شرکتی که مثل دسته گل به آنها واگذار شده را به یک مرتبه با سو مدیریت و سوء استفاده‌هایی که کرده بودند مرتکب جرایمی شده بودند؛ که صد البته اخیرا حکم قطعی پرونده شان صادر شده است.

تعداد زیادی از افراد به اتهام مشارکت در اخلال در نظام ارزی محکوم شده‌اند و مدیر آن امید اسد بیگی به ۲۰ سال حبس،رد اموال،جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

توسعه نیشکری که قبل از دکتر ناصری سالها با نارضایتی مردم از مدیرانش اداره میشد و تازه یکساله که با مدیریت دکتر ناصری توانسته به ثبات برسد و ما دیگر شاهد اعتراض‌ها نبودیم اعتراض‌هایی که باعث تغذیه نمودن رسانه های معاند میشد و آنها ایران اسلامی ما را مورد شماتت و حب و بغض خویش قرار میدادند و هر بار به بهانه حمایت کارگران نیشکر ، نظام اسلامی را منکوب می نمودند!

ای کاش تمام مدیران کل استان ما و نیز کشور با تحصیلات مرتبط بر کرسی های خویش قرار بگیرند کرسی هایی که با خون شهدا محکم و استوار مانده اند ای کاش همه مدیران ما تکنوکرات باشند تا آنها نیز چون توسعه نیشکر بتوانند به مفهوم توسعه برسند تا ایران عزیزبتواند از این تحریم های ظالمانه نجات باید البته با کوشش و صبوری و اتحاد همه ما .

سعید آژده ١۶ تیرماه ١۴٠١ اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار