خوزستان آماده میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1400 | 23:53 ب.ظ
خوزستان آماده میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی زمان مطالعه: ۲ دقیقه چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۴ تا ۶ اسفندماه در اهواز برگزار خواهند شد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما مرکز خوزستان ، سرپرست هیئت کشتی استان در آستانه میزبانی از چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۴ تا ۶ اسفندماه در اهواز برگزار خواهند شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما مرکز خوزستان ، سرپرست هیئت کشتی استان در آستانه میزبانی از چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه این مسابقات را داریم.

رمضان جمال پور با بیان اینکه رقابت‌های مهم بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به نوعی مرحله نهایی چرخه‌ی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود اظهار داشت: ما هم تمامی برنامه ریزی‌های مناسب جهت برگزاری این رقابت‌ها را انجام داده ایم و آماده برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: مسابقات در سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد و قصد ما این بود که رقابت‌ها با حضور تماشاگران هرچند محدود برگزار شود که متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر، با توجه به شیوع ویروس کرونا، موفق به دریافت مجوز حضور تماشاگران در محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها نشدیم.

به گفته سرپرست هیئت کشتی خوزستان، به جزء ۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ و یک طلایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان، تمامی پتانسیل کشتی فرنگی کشور با توجه به اهمیت رقابت‌ها، در این مسابقات حضور خواهند داشت، همچنین حضور تیم‌های تونس و ارمنستان قطعی شده است و امکان حضور تیم‌های گرجستان، عراق و سوریه نیز وجود خواهد داشت.

رمضان جمال پور افزود: به امید خدا پس از برگزاری هر چه باشکوه‌تر رقابت‌های بین المللی جام تختی بتوانیم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور را که قرار است از ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه در شهر مسجدسلیمان برگزار شود را نیز به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، از ۴ تا ۶ اسفندماه در اهواز برگزار خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار