اعتبارات تملک دارایی‌های اداره کل ارشاد خوزستان ۱۰۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1400 | 07:06 ق.ظ
اعتبارات تملک دارایی‌های اداره کل ارشاد خوزستان ۱۰۰ درصد افزایش یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره کل در سال ۱۴۰۰ نسبت به پارسال خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند افزود: در راستای سرعت بخشی به روند احداث، تعمیر و تجهیز فضاهای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این اداره کل در سال ۱۴۰۰ نسبت به پارسال خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند افزود: در راستای سرعت بخشی به روند احداث، تعمیر و تجهیز فضاهای فرهنگی هنری این اداره کل، اعتبارات امسال تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بیش از ۴۱۲ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: این اعتبارات در قالب ۱۴ پروژه با ۴۱ درصد تخصیص در ۲ قالب نقد و اوراق خزانه به اداره کل ابلاغ شده است.

جوروند اضافه کرد: در این راستا مهندسان دفتر فنی اداره کل در جهت سرعت بخشی به انجام عملیات عمرانی و تکمیل و راه اندازی خانه هنرمندان اهواز، پلاتو اندیمشک، فرهنگسرای مسجدسلیمان و غیره تلاش مضاعفی را به عمل می‌آورند و تا پیش از پایان امسال عملیات عمرانی پروژه‌های در حال ساخت به پایان خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: با تکمیل این طرح ها بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع به فضاهای فرهنگی هنری خوزستان افزوده می‌شود و شاخص سرانه این مکان ها در شهرستان های دارای پروژه و کل استان بهبود خواهد یافت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار