ضرورت تلاش برای حل مشکلات شهرستان اندیکا

تاریخ انتشار: جمعه 20 فروردین 1400 | 13:25 ب.ظ
ضرورت تلاش برای حل مشکلات شهرستان اندیکا زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهرستان اندیکا دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم منطقه استفاده شود. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما  ، رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اندیکا از جمله شهرستان‌های محروم کشور است که نیاز به رسیدگی و حل مشکلات دارد. میر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهرستان اندیکا دارای ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم منطقه استفاده شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما  ، رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اندیکا از جمله شهرستان‌های محروم کشور است که نیاز به رسیدگی و حل مشکلات دارد.
میر قلی جعفری افزود: ۱۴هزار هکتار از طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی اندیکا وهفتکل می باشد،  درحالیکه که جز فاز دوم محسوب می شود در این منطقه هیچ گونه اقدام اجرایی و عملیاتی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: ۹۸ درصد کشت در اندیکا کشت دیمی است، زیرا بناست با اجرایی شدن فاز دوم این طرح  این زمین‌ها زیر کشت آبی برود  , زمینه تولید و اشتغال فراهم گردد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت: این چهار شهرستان دارای منابع فراوان خدادادی است که باید برای مردم منشاء خیر و نعمت باشد، اما متاسفانه مردم در تامین آب شرب هم با مشکل مواجه هستند و این وضعیت به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

علیرضا ورناصری افزود : حداقل انتظار ما این است که سطح زیر کشتی که اکنون  برای منطقه درنظر گرفته شده دوبرابر شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار