ضرورت نظارت بر بازار سیمان/ از خروج مرغ از خوزستان جلوگیری شود

تاریخ انتشار: جمعه 20 فروردین 1400 | 12:21 ب.ظ
ضرورت نظارت بر بازار سیمان/ از خروج مرغ از خوزستان جلوگیری شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان، بر جلوگیری از خروج مرغ از این استان توسط نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: این مسئله باید در مبادی خروجی استان کنترل تا در ماه رمضان مشکل تأمین مرغ برطرف شود. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست تنظیم بازار خوزستان، به ثبت سامانه‌ای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان، بر جلوگیری از خروج مرغ از این استان توسط نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: این مسئله باید در مبادی خروجی استان کنترل تا در ماه رمضان مشکل تأمین مرغ برطرف شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست تنظیم بازار خوزستان، به ثبت سامانه‌ای برای توزیع شکر اشاره کرد و گفت: لازم است ساز و کاری برای توزیع سهمیه شکر تعریف شود تا شاهد اختلاف قیمت در این کالا نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه موجودی مرغ خوزستان برای نیمه نخست ماه رمضان کافی است، عنوان کرد: از هم اکنون باید ظرفیتی خریداری شود تا مشکل کمبود مرغ در استان نداشته باشیم.

استاندار خوزستان، بر بررسی مسئله تولید و عرضه مرغ در استان تأکید کرد و افزود: ضروری است که ساز و کاری در نظر گرفته تا مشکل مرغ در خوزستان رفع شود؛ همچنین کشتار مرغ در خوزستان افزایش یابد تا در ماه مبارک رمضان مشکلی در زمینه تأمین مرغ نداشته باشیم.

وی در خصوص نظارت بر بازار و توزیع مرغ در خوزستان گفت: بازرس و ناظر بر بازار باید بازار را کنترل کند تا مردم اذیت نشوند و بحث نظارت بر توزیع مرغ در بازار را باید به صورت جدی اجرایی کرد؛ لذا نیروی انتظامی موظف است که با قدرت از خروج مرغ از استان خوزستان جلوگیری کند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: به دنبال ایجاد آرامش در بازار مرغ هستیم و این امر مهم با همکاری بخش‌های مختلف به وجود می‌آید؛ همچنین این موضوع را در سطح کشوری نیز پیگیری خواهیم کرد تا سهمیه مرغ خوزستان افزایش یابد و بخشی از نیاز استان تأمین شود.

وی در خصوص قیمت شن و ماسه و سیمان در بازار گفت: بر اساس آنچه گزارش داده شده است، قیمت سیمان از درب کارخانه تا زمانی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، بیش از دو برابر می‌شود و این امر به دلیل ضعف مدیریت و نبود نظارت بر بازار است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

استاندار بیان کرد: باید نظارت بر فروشندگان و عاملان توزیع قوی‌تر شود چرا که اگر نظمی در توزیع داده شود قطعاً شرایط قیمت سیمان در بازار استان خوزستان مطلوب خواهد شد؛ همچنین اگر سامانه‌ای ایجاد شود تا توزیع و فروش سیمان سامانه‌ای شود، نظارت آسان خواهد شد و دست دلالان نیز از بازار سیمان قطع می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار