موافقت وزارت بهداشت با راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی در آبادان

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 بهمن 1399 | 14:03 ب.ظ
موافقت وزارت بهداشت با راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی در آبادان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم جلیل مختار در گفت‌وگویی اظهار داشت: با درخواست و پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس و با موافقت و وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم جلیل مختار در گفت‌وگویی اظهار داشت: با درخواست و پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس و با موافقت و وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می‌شود.

وی درباره جزئیات افزود: روند تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی در جلسه شورای توسعه و گسترش دانشگاه‌های وزارت بهداشت مطرح و به تصویب رسیده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای نهایی شدن این فرایند، این مصوبه وزارت بهداشت جهت تایید و تصویب به شورایعالی انقلاب فرهنگی ارسال و پس از تصویب در آن شورا، رسما دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه تبدیل می‌شود.

 وی گفت: با تبدیل این دانشکده به دانشگاه شاهد ارتقای شاخص‌ها و امکانات این دانشکده و به تبع آن خدمات رسانی بهتر به مردم شهرهای زیر پوشش این دانشگاه از جمله شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان خواهیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار