۵۵ پزشک متخصص جدید به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه شدند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 دی 1400 | 17:08 ب.ظ
۵۵ پزشک متخصص جدید به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه شدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ ۵۵ پزشک متخصص جدید برای ارایه خدمات در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شامل آبادان، خرمشهر و شادگان اضافه شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه در آیین معرفی پزشکان جدید در هتل کاروانسرای آبادان بیان کرد:براساس تقسیم بندی و نیاز بیمارستان‌های تابعه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ ۵۵ پزشک متخصص جدید برای ارایه خدمات در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شامل آبادان، خرمشهر و شادگان اضافه شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه در آیین معرفی پزشکان جدید در هتل کاروانسرای آبادان بیان کرد:براساس تقسیم بندی و نیاز بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه، ۱۵ پزشک متخصص در خرمشهر، ۱۰ پزشک متخصص در شادگان و ۳۰ پزشک متخصص در آبادان مشغول کار خواهند شد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده افزود: غیر از متخصص جراحی قلب و عروق که به زودی با راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان طالقانی و بیمارستان قلب خرمشهر تامین خواهد شد، در سایر رشته‌های پزشکی کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه در رشته‌های روماتولوژی، نفرولوژی، ریه، خون و سرطان، غدد، پزشک فوق تخصص در منطقه مستقر است گفت: ۶پزشک فوق تخصص نیز در رشته‌های گوارش، روماتولوژی، غدد، نفرولوژی و خون و سرطان به زودی به جمع پزشکان در جنوب غرب خوزستان اضافه خواهند شد.

وی حضور این متخصصان را کمک به موضوع گردشگری سلامت منطقه بیان کرد و افزود:با توجه به اینکه شرایط کرونا قدری بهتر شده است و درمانگاه گردشگری سلامت این دانشگاه نیز در یکی ۲ماه آینده بهره‌برداری خواهد شد امیدواریم بتوانیم از این طریق به اقتصاد منطقه کمک کنیم.

دکتر سلمان‌زاده در ادامه با اشاره به ورود ویروس امیکرون به کشور ادامه داد: بر اساس بررسی‌ انجام شده کسانی که سه دُز واکسن کرونا تزریق کرده باشند در برابر این ویروس بسیار مقاوم هستند لذا نیاز است افرادی که سیستم بدن آنها ضعیت است یا افراد مسن نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون ۱۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند ولی نیاز است مردم از حضور در تجمع‌ها و مکان‌های شلوغ اجتناب کنند و ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

به گزارش نخبگان ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار