استاندار خوزستان:

۲۰ هزارمیلیارد ریال برای احداث شبکه آب‌وفاضلاب ۶ شهر خوزستان نیاز است

تاریخ انتشار: شنبه 11 بهمن 1399 | 11:49 ق.ظ
۲۰ هزارمیلیارد ریال برای احداث شبکه آب‌وفاضلاب ۶ شهر خوزستان نیاز است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگاان/ استاندار خوزستان با اشاره به اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی مورد نیاز برای احداث شبکه آب و فاضلاب در ۶ شهر این استان گفت: تخصیص این اعتبار در سفر امروز معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان مصوب می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی صبح شنبه در حاشیه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگاان/ استاندار خوزستان با اشاره به اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی مورد نیاز برای احداث شبکه آب و فاضلاب در ۶ شهر این استان گفت: تخصیص این اعتبار در سفر امروز معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان مصوب می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی صبح شنبه در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه آبادان اظهار داشت: در سفر معاون اول رییس جمهوری در رابطه با اعتبار مورد نیاز برای اجرای خطوط انتقال فاضلاب از محل تسهیلات بانکی برای شهرهای آبادان ، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، دشت آزادگان، شادگان همچنین حل مشکل آب روستایی تصمیم‌گیری می‌شود و بعد از تخصیص اعتبار مورد نیاز در بخش آب و فاضلاب و طی شدن روند اداری ، عملیات اجرایی این طرح ها آغاز می شود.

وی سهم آبادان و خرمشهر از این میزان اعتبار در بخش آب و فاضلاب را هشت هزار میلیارد ریال معادل ۸۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.

شریعتی همچنین با تشریح سفر جهانگیری به استان خوزستان گفت: معاون اول رییس جمهوری در این سفر ۲ روزه علاوه بر بررسی وضعیت استان با جمعی از نخبگان این استان دیدار می کند.

وی سفر معاون اول رییس جمهوری به استان خوزستان را به پاس احترام به مردم شریف این استان خصوصا آبادان و خرمشهر عنوان کرد و گفت: سفر جهانگیری به استان خوزستان به پاس قدردانی از رشادت، ایثارگری و از خودگذشتگی‌ مردم آبادان و خرمشهر در طول چهل سال گذشته از این ۲ شهر آغاز شد.

افتتاح ترمینال مسافربری فرودگاه آبادان ، سفر به بندر امام خمینی(ره) و بازدید از واحدهای مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی ،بازدید از مناطق روستایی حمیدیه، هویزه، کارون و فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری همچنین بهره برداری از کارخانه تولید ظروف یک بار مصرف سلولزی شوش و کارخانه پارس کیمیاکلر شوشتر و شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های سفر ۲ روزه معاون اول رییس جمهوری به استان خوزستان

می‌باشند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار