کنسرت عقیلی در اروند

سالار عقیلی به خوزستان می‌ آید

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اسفند 1395 | 20:46 ب.ظ
سالار عقیلی به خوزستان می‌ آید زمان مطالعه: < 1 دقیقه  «سالار عقیلی» خواننده قطعه مشهور «وطنم» در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵، در منطقه آزاد اروند به اجرای زنده آثار محبوب خود می‌پردازد. به گزارش نخبگان، این کنسرت روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ در سالن نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن از طریق سایت ۴۰۴۷٫ir با امکان انتخاب صندلی به فروش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 «سالار عقیلی» خواننده قطعه مشهور «وطنم» در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵، در منطقه آزاد اروند به اجرای زنده آثار محبوب خود می‌پردازد.

به گزارش نخبگان، این کنسرت روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ در سالن نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن از طریق سایت ۴۰۴۷٫ir با امکان انتخاب صندلی به فروش خواهند رسید.

تهیه‌کنندگی کنسرت سالار عقیلی در منطقه آزاد اروند را «محمد کنعانی» و «سید رضا میوه‌چین» بر عهده دارند که پیش از این کنسرت‌های هنرمندان دیگری از جمله علیرضا قربانی، احسان خواجه‌امیری، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، بابک جهانبخش، مازیار فلاحی و… را بر عهده داشته‌اند. همچنین موسسه «مژده قاصدک اروند» به عنوان برگزارکننده و «کافه رستوران آکواریوم» به عنوان حامی مالی در برگزاری این کنسرت نقش داشته‌اند.

از سالار عقیلی اخیراً آلبوم‌هایی چون «میهن»، «از جان و از دل»، «تو کیستی»، «از تنهایی گریه مکن»، «قافله‌سالار عشق» و… منتشر شده‌اند. همچنین تیتراژ سریال‌هایی چون «معمای شاه» و «تبریز در مه» از جمله آثار موفق این خواننده موسیقی اصیل ایرانی به حساب می‌آیند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار