اجرای کنسرت موسیقی سنتی سالار عقیلی در دزفول

تاریخ انتشار: جمعه 2 تیر 1396 | 18:52 ب.ظ
اجرای کنسرت موسیقی سنتی سالار عقیلی در دزفول زمان مطالعه: < 1 دقیقه سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران به همراه گروه راز و نیاز در دزفول به اجرای موسیقی می پردازد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در گفت و گویی افزود:این کنسرت در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه جاری در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در سالن ورزشی شهید مجدیان دزفول اجرا می شود. به گزارش نخبگان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران به همراه گروه راز و نیاز در دزفول به اجرای موسیقی می پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در گفت و گویی افزود:این کنسرت در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه جاری در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در سالن ورزشی شهید مجدیان دزفول اجرا می شود.

به گزارش نخبگان ، نادر سعادتی فرد با بیان اینکه مجوزهای قانونی اجرای این کنسرت موسیقی اخذ شده است افزود:این خواننده موسیقی سنتی در برنامه ای که از سوی شرکت نوای دل انگیز جنوب به مدیریت حسین شکوفا ارائه شده در دزفول برنامه اجرا می کند.
وی قیمت بلیت های این کنسرت را از۳۰۰ هزار تا ۹۵۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود:سالار عقیلی در مدت ۲ شب اجرا ۲۰ قطعه مشهور خود از جمله ترانه ایران ‘معمای شاه’، کاروان و نیاز را اجرا خواهد کرد.
حریر شریعت زاده نوازنده پیانو ودف ،محمدرضا اسکندری نوازنده تارباس ،فردین لاهور پور نوازنده نی ،داوود منادی نوازنده ویولن سل ،علی خشتی نژاد نوازنده تار ،حسین محمودی مجد نوازنده سنتور ،علیرضا دریایی نوازنده ویولن ،بابک میرزایی نوازنده عود ،سحاب تربتی نوازنده تنبک ،روزبه زرعی یامچلو نوازنده کاخون
،مونیکا لران نوازنده ویولن ،سهراب برهمندی نوازنده ویولن آلتو و
علی جعفری پویان نوازنده ویولن ، سالار عقیلی را در این اجرا همراهی خواهند کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ابراز امیدواری کرد حضور این خواننده حماسی در شهرستان دزفول با استقبال خوبی همراه باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار