برنامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آذر 1399 | 14:01 ب.ظ
برنامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ محمد اسلامی روز پنجشنبه هفته جاری در راس هیاتی، در سفری یک روزه به خوزستان، از پروژه‌های راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای این استان دیدن، و پروژه‌هایی نیز با حضور وی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا  وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه ۲۷ آذر در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ محمد اسلامی روز پنجشنبه هفته جاری در راس هیاتی، در سفری یک روزه به خوزستان، از پروژه‌های راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای این استان دیدن، و پروژه‌هایی نیز با حضور وی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا  وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه ۲۷ آذر در سفر یک روزه خود به خوزستان، پایانه مسافران خارجی فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز ، گام نخست پروژه محوطه‌سازی این فرودگاه و پست برق پایانه حجاج آن را بهره‌برداری می‌کند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی بهره برداری و آغاز به ‌کار روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز را در برنامه خود دارد.

وی  در این سفر ، ۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خوزستان را با اعتبار چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی با سفر به شهرستان شوشتر ،  پل دیلم ، واقع در شعیبیه و پل شور عقیلی را بهره‌برداری خواهد کرد.

وی در ادامه سفر خود از مسکن مهر شوشتر و آسفالت معابر این شهر دیدن و مسجد مسکن مهر این شهرستان را افتتاح ، و پس از آن به شهرستان مسجد سلیمان سفر خواهد کرد تا از پروژه‌های راه و مسکن این منطقه دیدن کند.

آخرین سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان مربوط به اسفند ۱۳۹۸ بود که برای بهره‌برداری و آغاز چند پروژه در حوزه راه و مسکن این استان انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار