امیر کعبی شهردار منطقه شش اهواز:

رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی ماست

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آذر 1399 | 18:10 ب.ظ
رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی ماست زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز امیر کعبی سرپرست شهرداری منطقه شش گفت: با هدف پیگیری مشکلات موجود محله و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به همراه معاون خدمات شهری از خیابان شهید فرامرز پور(تراکتورسازی) مندلی بازدیدشد. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز امیر کعبی سرپرست شهرداری منطقه شش گفت: با هدف پیگیری مشکلات موجود محله و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به همراه معاون خدمات شهری از خیابان شهید فرامرز پور(تراکتورسازی) مندلی بازدیدشد.

سرپرست منطقه شش افزود: یکی از وظایف شهرداری ها خدمت صادقانه به مردم است که در این مسیر مسئولان نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

کعبی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی سبب تسریع در امر خدمت رسانی به شهروندان است و از معاونین خود خواست تا با اولویت بندی برای رفع مشکلات شهروندان تلاش کنند و پاسخگوی شهروندان باشند.

امیر کعبی افزود: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی ماست و ما با سرکشی از سطح منطقه و پیگیری مستمر مشکلات این منطقه می توانیم با تعامل و هماهنگی برای رفع آنها قدم های خوبی برداریم .

سرپرست منطقه شش در پایان گفت: بازدید و سرکشی از سطح منطقه در شناسایی مشکلات اجتماعی و فرهنگی، خدماتی و ترافیکی نقش بسزایی دارد و برای تسریع در رفع آنها نیز موثر است.

#اعتدال_نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار