رئیس سازمان صمت خوزستان مطرح کرد:

ذخیره لاستیک در خوزستان مناسب است

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آذر 1399 | 14:13 ب.ظ
ذخیره لاستیک در خوزستان مناسب است زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: میزان ذخیره لاستیک در خوزستان مناسب، و جوابگوی نیاز استان است. وی دیروز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار بیان کرد: بیش از ۶هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک ذخیره در خوزستان موجود است و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: میزان ذخیره لاستیک در خوزستان مناسب، و جوابگوی نیاز استان است.

وی دیروز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار بیان کرد: بیش از ۶هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک ذخیره در خوزستان موجود است و از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تقاضا داریم که در صدور حواله برای تحویل لاستیک به عوامل فروش در استان همکاری بیشتری داشته باشد.

وی گفت: در صورتی که ذخیره خوزستان استفاده و پایان یابد امکان در خواست لاستیک از مرکز داریم در غیر این صورت امکان درخواست سهمیه جدید را نداریم.

از پارسال عرضه و توزیع لاستیک در سطح کشور برای نظارت هرچه بیشتر در عرضه این کالا و به منظور جلوگیری از وقوع تخلف، به صورت سهمیه بندی و سامانه‌ای انجام می‌شود.

نظری در ادامه با اشاره به نحوه عرضه کالاهای اساسی با نرخ دولتی در خوزستان بیان کرد: بیش از ۱۵۰ عامل فروش کالای اساسی با نرخ تنظیم بازار در خوزستان توسط سازمان صمت تعیین شده که کالای اساسی با نرخ دولتی از سوی آنها توزیع می‌شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار