مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در خوزستان گشایش یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 آبان 1399 | 09:28 ق.ظ
مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در خوزستان گشایش یافت زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری خوزستان امروز با حضور استاندارخوزستان،معاون امور اقتصادی استاندار،رییس سازمان صمت ،رییس خانه صنعت و معدن ،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسوولان استانی در سازمان صنعت، معدن […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان: مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری خوزستان امروز با حضور استاندارخوزستان،معاون امور اقتصادی استاندار،رییس سازمان صمت ،رییس خانه صنعت و معدن ،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسوولان استانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استاندار خوزستان شنبه در مراسم افتتاح این مرکز در سالن اجتماعات سازمان صمت استان با اشاره به تحریمهای ظالمانه غرب علیه کشورمان بیان کرد: مسوولان آمریکایی گفته بودند ایران به مدت سه ماه براثر فشار این تحریم ها به زانو در خواهد آمد ولی دیدیم که آنها در نهایت به هدف خود نرسیدند و ایران همچنان مقتدرانه ایستاده است.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: هر چند در این شرایط وضعیت معیشتی مردم بسیار سخت شده اما در برابر کشورهای مستکبر تسلیم نشدند و با رونق تولید در کشور و خلق کار و ثروت مانع تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تکیه بر تولید داخلی، عامل ایستادگی کشور در برابر ظلم و فشار است افزود: به همین دلیل باید از تولید حمایت کنیم و در این شرایط خاص به تولیدکنندگانی که دچار مشکل هستند باید به صورت اورژانسی رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: در این مرکز به تیم های جهادی نیاز است تا در کمترین زمان به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند و از توقف چرخهای تولید جلوگیری نمایند.

شریعتی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با سازمان صمت در این مرکز برای کمک به واحدهای تولیدی هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه این مراسم بیان کرد: در ۶ ماهه امسال ۶۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شد که ۹۰ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

امیرحسین نظری ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولیدی در خط مقدم مبارزه با این شرایط هستند و ضروری است که مشکلات تولیدکنندگان بررسی و برطرف شود.

وی گفت: مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و از ساعت ۲۰ تا هشت صبح فردای آن روز به صورت تلفنی آماده دریافت مشکلات واحدهای تولیدی جهت بررسی مشکلات است.

نظری اظهار داشت: ۲ شماره تلفن ثابت

۰۹۰۴۶۳۲۰۴۰۵

و

۰۶۱۳۴۴۴۹۲۷۹

آماده دریافت مشکلات واحدهای تولیدی است.

مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی با دستور مقام معظم رهبری و با نظارت وزارت صمت در تمامی کشور و خوزستان برای رسیدگی به مشکلات واحدها تولیدی برای نخستین بار راه اندازی شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار