انعقاد تفاهم نامه راه اندازی مرکز توسعه و توان افزایی شیلات کشور در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 آبان 1399 | 14:17 ب.ظ
انعقاد تفاهم نامه راه اندازی مرکز توسعه و توان افزایی شیلات کشور در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ تفاهم نامه احداث مرکز توسعه و توان افزایی شیلات کشور با همکاری شیلات و استانداری خوزستان به امضا رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور اصلاح و توسعه شیلات با رویکرد افزایش سطح دانش و مهارت، مداخله، اثر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ تفاهم نامه احداث مرکز توسعه و توان افزایی شیلات کشور با همکاری شیلات و استانداری خوزستان به امضا رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور اصلاح و توسعه شیلات با رویکرد افزایش سطح دانش و مهارت، مداخله، اثر گذاری مناسب و استفاده بهینه از منابع با هدف ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره وری و ارزش افزوده، تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان شیلات ایران و استانداری خوزستان به زودی منعقد می‌شود.
ارسلان غمگین افزود: در این مرکز آموزش و انتقال تکنولوژی، دپارتمان تحقیق و توسعه، توسعه بازار، استاندارد سازی و ارتقای کیفیت به منظور ارایه خدمات مختلف به ذی نفعان حوزه شیلات انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در این مرکز تحلیل دینامیک اشتغال و مهارت رسته شیلات، اولویت بندی پروژه‌های توسعه‌ای و فرصت‌های سرمایه گذاری، اصلاح و توسعه مستمر عملکردی زنجیره ارزش آبزیان و محصولات شیلاتی با هدف ایجاد اشتغال پایدار تخصصی صورت می‌گیرد.
غمگین خاطر نشان کرد: این مرکز ضمن توان افزایی ذی نفعان بخش شیلات برافزایش بهره وری، ارتقای کمیت و کیفیت محصولات و درجه بندی تولیدات نیز تاثیر زیادیی داشته باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: غمگین اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه خوزستان در زمینه پرورش ماهی‌های گرمابی، سردابی، خاویاری، پرورش میگو، صیادی، فرآوری محصولات آبزی پروری و نظیر آن گام موثری در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برداشته می‌شود.
مدیرکل شیلات خوزستان نیز گفت: شیلات می‌تواند زمینه کسب و کار قوی در اقتصاد کشور باشد و نقش بسیار سازنده‌ای در ایجاد اشتغال به خصوص مناطق ساحلی و دارای ظرفیت آبزی پروری داشته باشد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار