شورا به وظایفش درست عمل نکرده که نهادهای نظارتی وارد شده اند تا شهر و مردم آسیب نبیند

بعضی از اهالی شورا نمی دانم با وجدان های خودشان چگونه کنار خواهند آمد!؟

سعید آژده
تاریخ انتشار: جمعه 13 اسفند 1395 | 15:51 ب.ظ
بعضی از اهالی شورا نمی دانم با وجدان های خودشان چگونه کنار خواهند آمد!؟ زمان مطالعه: ۳ دقیقه ♦️در دوره آینده مردم با آرای خودشان به صورت بعضی از آنان سیلی های محکم و افسری و آب دار خواهند زد…  ?شورا به وظایفش درست عمل نکرده که نهادهای نظارتی وارد شده اند تا شهر و مردم آسیب نبیند.. ♦️هشدارهایی که دادیم و اعتنایی که نکردند….! ?نخبگان : قصه التهاب ها و اتفاقات امروزه […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

♦️در دوره آینده مردم با آرای خودشان به صورت بعضی از آنان سیلی های محکم و افسری و آب دار خواهند زد…
 ?شورا به وظایفش درست عمل نکرده که نهادهای نظارتی وارد شده اند تا شهر و مردم آسیب نبیند..
♦️هشدارهایی که دادیم و اعتنایی که نکردند….!

?نخبگان : قصه التهاب ها و اتفاقات امروزه شهرداری اهواز یکی از داغ ترین مسائل روز خوزستان شده است  و اکنون میخواهم نکته ای در خصوص شورای شهر و شهرداری اهواز بگویم : مگر قصه و قضیه بگیر و ببندها امروزی ست در اهواز !؟ مگر تجربه شورای سوم را ندارید و نمی دانید!؟ ما باید از مجرمیت جلوگیری کنیم نباید دست به مجرم گیری بزنیم
از بروز جرم باید جلوگیری کنیم آقای رئیس شورا ما شما را انتخاب کردیم که از وقوع جرم جلوگیری شود
شهردار  که گناهی ندارد این وسط  ،گناه را کسانی مرتکب شده اند که ما حصل آنان و محصول آنان چنین میوه های گندیده ای شده است
استان ما خود به خود یک استان بحران زده ای ست و در این آستانه نوروز  و مهمانان نوروزی و البته انتخاب شورای شهر آینده و ایضا انتخابات ریاست جمهوری  هرگونه تغییری در کرسی شهردار  یعنی شهر را عملا نابود نمودن و تحویل آشوبگران،و دزدان، دادن….کسانی که دنبال نابودی شهر هستند به این بحران ها  دامن می زنند وگرنه می شود با درایت و عقلانیت ،مسائل را در یک فضای کاملا مسالمت آمیز حل کرد…..

♦️استان ما دیگر تحمل بحران دیگری ندارد
بله اما دزدان دیگری در دل همین دزدها وجود دارند که آنان هنوز در بدنه دارند نفس می کشند و شورا به عنوان یک نهاد نظارتی تا اینجا نتوانسته است کارآمد باشد..من اتفاقا  بارها هشدار داده بودم نسبت به این قضایا
مقاله های مستند خود بنده  دلایل مستدلی ست برای مبارزه با مجرمان…ولی انتقاد من این است که شورا نباید اجازه وقوع جرم را می داد ،شورای شهر به عنوان یک نهاد نظارتی مسئول مستقیم این مسائل است …
شفاف سازی یعنی چه !؟ آقایان خودشان شورا و شهرداری را به نهادی خانوادگی مبدل نموده اند و برادر و خواهر خود را نیز استخدام نموده اند… رجوع شود به گفته های خود اهالی شورا در جلسات که این نکته را به همدیگر  علنی گفتند و نیز به پیمانکاری ها و دلالی ها که بشکل واضح در مشاجرات شان به هم  عنوان نمودند که همه آنها قبلا منتشر شده و موجود است.

من میگویم: مقاله های مستند خود بنده دلایل مستدلی ست برای مبارزه با مجرمان ولی انتقاد من این است که شورا نباید اجازه وقوع جرم را می داد شورا به عنوان یک نهاد نظارتی باید نقش خود را ایفا کند عامل تمام این انحرافات شوراست.
این استخدام ها توسط شورا بوده نه شهرداری ؛ انتصاب های غیر کارشناسانه،توسط شورا بوده و ایضا فشارها و تهدیداتشان به شهردار … وقتی می گویم شورا یعنی تعداد معدودی نه همه آنان … که همه موجود و مکتوب است.

?طبق قانون شورا مسئول نظارت بر عملکرد صحیح شهرداری ست وقتی اینها به وظایفشان درست عمل نکرده اند نهادهای نظارتی وارد شده اند تا  شهر و مردم آسیب نبیند.
بنده خودم این خطاها را دیدم و هدفم برای تغییر هیئت ریسه جدید ، همین بود که ما به حداقل برسیم از خطاها ولی دوستان،راهشان را کج کردند و خودشان مسیر دیگری انتخاب کردند.

?بعضی از اهالی شورا  نمی دانم با وجدان های خودشان چگونه کنار خواهند آمد آنها امانت داران مردمی هستند که  قطعاً در دوره آینده  مردم با آرای خودشان به صورت بعضی از آنان سیلی های محکم و افسری و آب دار خواهند زد..
طبق قانون شورا مسئول نظارت بر عملکرد صحیح شهرداری ست؛شهردار موسوی تا الان قصوری نداشته و قصورها متوجه شورا بوده است. به نظر من نهادهای نظارتی باید ضمن رد صلاحیت تعدای از آنان  هرچه سریعتر متخلفان را مجازات کنند.

به گواه آرشیو مقالات موجود من چند بار مقاله نوشتم و داد زدم که  آی نهاد های نظارتی به داد ما و مردم برسید
در میان شورایی ها البته انسان های عزیز و با شرفی هم وجود دارد که من ستایش شان،می کنم و قطعاً مورد حمایت قرار خواهند گرفت اما آن دسته از متخلفان،انشالله رد صلاحیت خواهند شد  و اگر هم نشوند با قهر و رد صلاحیت مردمی مواجه خواهند شد.

                                                          ♦️سعید آژده/ ۱۳/۱۲/۱۳۹۵  ۰۱:۳۹  اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار