فراخوان جشنواره ملی شعر “در کوچه آفتاب” ، گرامیداشت قیصر شعر معاصر

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 شهریور 1399 | 16:46 ب.ظ
فراخوان جشنواره ملی شعر “در کوچه آفتاب” ، گرامیداشت قیصر شعر معاصر زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  با اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر “درکوچه آفتاب”  گفت: این جشنواره که یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس، قیصر امین پور  است ۱۰ آبان سال جاری در شهرستان گتوند برگزار می‌شود. به  گزارش نخبگان و به نقل از به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  با اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر “درکوچه آفتاب”  گفت: این جشنواره که یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس، قیصر امین پور  است ۱۰ آبان سال جاری در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

به  گزارش نخبگان و به نقل از به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعرآن شهرستان، سیزدهمین جشنواره ملی شعر “در کوچه آفتاب” یادمان زنده یاد قیصر امین پور را با حضور شاعران ملی و استانی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه‌ انقلاب، زنده‌یاد امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند سی‌ام مهر ماه سال جاری حداکثر ۳ اثر  خود را به آدرس اینترنتی mehran۳۲۵۲@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا ۱۰ آبان ماه سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات قیصرامین‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار