مناطق نفتخیز جنوب سهم خود را برای اجرای پروژه آبرسانی غیزانیه پرداخت کرده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 خرداد 1399 | 19:52 ب.ظ
مناطق نفتخیز جنوب سهم خود را برای اجرای پروژه آبرسانی غیزانیه پرداخت کرده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از تامین بخشی از اعتبار پروژه آب‌رسانی غیزانیه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال خبرداد. به گزارش نخبگان محمد خانچی در گفت و گویی اظهار داشت: تکمیل پروژه آبرسانی به سمت بخش غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از تامین بخشی از اعتبار پروژه آب‌رسانی غیزانیه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش نخبگان محمد خانچی در گفت و گویی اظهار داشت: تکمیل پروژه آبرسانی به سمت بخش غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست اجرا بوده و شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تامین بخشی از اعتبار این پروژه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال را بر عهده گرفت، و به تعهد خود در زمان مقرر عمل کرده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به شرح وظایف این شرکت افزود: شرکت مناطق نفتخیر جنوب وظیفه خطرناک و ملی تولید پایدار سوخت و انرژی کشور را برعهده دارد و مطابق قانون مجاز به اجرای مستقیم پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و نظایر آن نیست، ولی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به صورت مستمر به دستگاه های متولی این حوزه ها کمک های مالی می‌کند و این کمک‌ها متناسب با پیشرفت کار، به سازمان‌های مسئول تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در خصوص پروژه آبرسانی به غیزانیه نیز این شرکت در چند مرحله، کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی مورد درخواست را به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، تخصیص داده است.

خانچی تصریح کرد: این شرکت علاوه بر کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی به اجرای این طرح، با تامین ۶ دستگاه تانکر آب رسانی از سال ۹۴ تا کنون، به یاری مردم منطقه شتافته است.

وی تاکید کرد: براین باوریم که استحقاق مردم شریف این منطقه بیش از این است و امید است که با پیگیری های مقامات مسئول و کمک‌های موثری که صنعت نفت و برخی سازمان‌های دیگر انجام داده اند، اجرای این پروژه هر چه سریعتر به سامان برسد.

منبع : تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار