مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی ذکر رسیده است

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 خرداد 1399 | 19:11 ب.ظ
بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی ذکر رسیده است زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی مجازی شعر و داستان «ذکر» رسیده است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره به صورت مجازی، بیش از […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی مجازی شعر و داستان «ذکر» رسیده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره به صورت مجازی، بیش از ۳۰۰ اثر از ۲۵ استان سراسر کشور از ۱۳۰ شاعر و نویسنده در دو بخش شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ملی ذکر رسید.

وی افزود: جشنواره ملی ذکر به همت شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و توجه به ادبیات آیینی و دینی در رشته‌های شعر و داستان کوتاه (حداکثر ۱۵۰۰ کلمه) برگزار شده است.

جوروند با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به جشنواره ادامه داد: مهلت ارسال اثر تا ۳۱ اردیبهشت بود که داوری آثار پس از آن آغاز شد و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره متعاقباً اعلام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان استقبال از جشنواره را در کمتر از یکماه چشمگیر عنوان کرد و گفت: اختتامیه جشنواره یا به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس zekr.99 پخش می شود و یا در قالب یک کلیپ ضبط شده در  صفحه جشنواره قرار داده می شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان و شرکت کنندگان تمام اطلاعات و اخبار مربوط به جشنواره را از این پس می توانند در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس zekr.99 مشاهده کنند.

جوروند یادآور شد: رویدادهای بی شماری در حوزه های مختلف فرهنگی،هنری،ادبی،قرآنی و دینی در ایام شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی با هدف حمایت از پویش های هنر در خانه و در خانه بمانیم برگزار شده و یا در حال برگزاری می باشد و سعی ما بر این استوار است تا چراغ فرهنگ و هنر و ادب در این شرایط به خاطر مردم هم چنان روشن باقی بماند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار