پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز قدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 21:31 ب.ظ
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز قدس زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسب روز جهانی قدس، پیامی صادر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این پیام آمده است: فلسطین قلب تپنده اسلام و روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام است. فلسطین حکایت هفتاد ساله […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسب روز جهانی قدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این پیام آمده است:

فلسطین قلب تپنده اسلام و روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام است. فلسطین حکایت هفتاد ساله حق و باطل و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی: “فلسطین، مساله اول جهان اسلام است.”

فلسطین مظلوم همیشه تاریخ است و روز قدس روز برافراشتن پرچم حق طلبی،آزادیخواهی و مجالی دیگر برای فریاد علیه ظلم و ستم استکبار جهانی است. مبارزات ملت فلسطین را پایانی نیست همچنان که ندای حق طلبی ملت ایران.

و فردا بار دیگر آخرین جمعه رمضان ‌المبارک به نام روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) و روز تجلی وحدت مسلمین در برابر رژیم غاصب اسرائیل را گرامی داشته و حمایت خود را از فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام می کنیم.

امید است با آزادی قدس شریف و رهایی مظلومان و ستمدیدگان از بند اسارت اشغالگران متجاوز، شاهد تحقق آرزوی امام راحل و حکمفرمایی صلح و آزادی در جهان باشیم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار