شهرداری خرمشهر سه ماه اجاره‌بهای مستاجران خود را بخشید

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 | 22:52 ب.ظ
شهرداری خرمشهر سه ماه اجاره‌بهای مستاجران خود را بخشید زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار خرمشهر گفت: اجاره بهای سه ماه مستاجران اماکن و واحدهای صنفی این شهرداری در خرمشهر بخشیده شد. به گزارش نخبگان داود دارابی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلیه اماکن تجاری شامل پاساژها و بازارها تصمیم‌هایی به منظور کمک به این اقشار از سوی ستاد مدیریت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار خرمشهر گفت: اجاره بهای سه ماه مستاجران اماکن و واحدهای صنفی این شهرداری در خرمشهر بخشیده شد.

به گزارش نخبگان داود دارابی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلیه اماکن تجاری شامل پاساژها و بازارها تصمیم‌هایی به منظور کمک به این اقشار از سوی ستاد مدیریت ویروس کرونا در خرمشهر گرفته شد.

وی افزود:بر این اساس شهرداری خرمشهر با قید ۲ فوریت لایحه‌ای در خصوص بخشیده شدن و یا تخفیف اجاره‌بهای مستاجران اماکن متعلق به شهرداری از جمله  کیوسک‌ها و مغازه‌ها به شورای اسلامی شهر خرمشهر تقدیم کرد که با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

دارابی ادامه داد: بر این اساس مستاجران این اماکن از پرداخت اجاره ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت معاف و مشمول بخشودگی شدند.

وی هدف از این اقدام را جبران بخشی از ضرر و زیان وارده به کسبه در پی تعطیلی بازارها برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد و گفت: بیشتر بازاریان خرمشهر فعالیت‌های تجاری خود را از اسفند  ۹۸ تاکنون تعطیل کردند که این تعطیلی‌ها ضررهایی را به کسبه که بعضی از آنها از استطاعت مالی خوبی برخوردار نیستند وارد کرده است.

خرمشهر دارای ۶ هزار واحد صنفی است./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار