توسعه شبکه ارتباطی با نصب تجهیزات و ارتقا تکنولوژی همراه اول خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 29 فروردین 1399 | 19:02 ب.ظ
توسعه شبکه ارتباطی با نصب تجهیزات و ارتقا تکنولوژی همراه اول خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه و گسترش شبکه ارتباطی همراه اول ٣٩ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای -روستایی استان با نصب تجهیزات فنی، ارتقا تکنولوژی یافت. به گزارش نخبگان رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به اینکه این روز‌ها ماندن در خانه و مبارزه با ویروس کرونا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه و گسترش شبکه ارتباطی همراه اول ٣٩ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای -روستایی استان با نصب تجهیزات فنی، ارتقا تکنولوژی یافت.

به گزارش نخبگان رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به اینکه این روز‌ها ماندن در خانه و مبارزه با ویروس کرونا بسیار سفارش شده است و پایداری شبکه ارتباطی در تسهیل امور و آرامش مردم نقش بسزایی ایفا می‌کند، توسعه شبکه ارتباطی از روز‌های آغازین سال جاری در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

او افزود: به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان و ارائه خدمات به مشترکان همراه اول، مخابرات استان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.

فلاح زاده بیان کرد: با هدف توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری شهروندان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و به منظور جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه معاونت ارتباطات سیار، تجهیزات فنی ٣٩ سایت پر ترافیک شهری و جاده ای- روستایی نصب و راه اندازی و ارتقا تکنولوژی یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: در ادامه پروژه توسعه ارتباطات سیار، در روز‌های آغازین سال جدید، ٣٩ سایت پر ترافیک در شهرستان‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، باوی، دزفول، شادگان، شوش، گتوند، ماهشهر و هویزه تجهیزات و ارتقا تکنولوژی ۳G و ۴G نصب و راه اندازی گردید.

به گفته این مقام مسئول، مشترکان همراه اول می‌توانند با داشتن گوشی تلفن همراه هوشمند و تبدیل رایگان سیم کارت معمولی خود به Usim در دفاتر خدمات ارتباطی و برخورداری از ۱۵ و ۲۰ گیگا بایت اینترنت هدیه می‌توانند از خدمات و تکنولوژی به روز اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند./باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار