پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 21:57 ب.ظ
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت نیمه شعبان زمان مطالعه: < 1 دقیقه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت. به گزارش انخبگان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان در این پیام آمده است نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید مستضعفان جهان و پیام‌آور صلح، امنیت و سلامت جامعه مهدی موعود(عج) است. در ادامه آمده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان را تبریک گفت.

به گزارش انخبگان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان در این پیام آمده است نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید مستضعفان جهان و پیام‌آور صلح، امنیت و سلامت جامعه مهدی موعود(عج) است.

در ادامه آمده است در دورانی که بشر دچار فراز و فرودها و بلایای بسیار است نیاز به ظهور منجی موعود  بیش از پیش نمایان می گردد.

استاندار خوزستان افزود: به جویندگان حقیقت که بی‌صبرانه در اقیانوس متلاطم زندگی، سفینه نجات را می‌طلبند تا با تنها ناخدای کشتی حق و عدالت به سرزمین خوشبختی‌ها قدم گذارند این روز بزرگ را تبریک عرض می نمایم.

در ادامه تصریح مرد ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله) و مردم شریف استان زرخیز خوزستان و به همه عزیزان سختکوش اداره کل اطلاعات استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار