بزرگترین دستاورد برای ماندگاری یک شهردار

اخذ پانصد میلیارد اعتبار در یک سال از سوی شاعری

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 دی 1398 | 01:51 ق.ظ
اخذ پانصد میلیارد اعتبار در یک سال از سوی شاعری زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ سعید آژده :فاجعه فاضلابی و نامهربانی سنواتی با مدیریت شهری/جناب ریاست شورا ما از مقام والای شما در آن بالا اعتراض داریم اهواز در سال ۹۸ در شرایط حادی به استقبال زمستان رفت شرایطی که بعد از آن سیل معروف گذشته هرگز طی این سالها تجربه نکرده بود یا اگر طی کرده بود […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ سعید آژده :فاجعه فاضلابی و نامهربانی سنواتی با مدیریت شهری/جناب ریاست شورا ما از مقام والای شما در آن بالا اعتراض داریم

اهواز در سال ۹۸ در شرایط حادی به استقبال زمستان رفت شرایطی که بعد از آن سیل معروف گذشته هرگز طی این سالها تجربه نکرده بود یا اگر طی کرده بود حداقل بدین شکل نبود!
باران با خودش عطیه ای را آورد که هرگز شبیه رحمت نبود بلکه فاضلاب آمیخته با باران زندگی مردم را مختل کرد.

در این میان هم مردم هم کارشناسان و هم وزیر کشور بر این باورند که آبفای اهواز دلیل اصلی ایجاد فاجعه اخیر اهواز بود فاجعه ای که با گذشت یک هفته هنوز هم آثار آن در خانه و خیابان های اهواز به چشم می آید.
در شرایطی که وزیر کشور علت این فاجعه زا آبفای اهواز قلمداد نمود اما سنواتی (رییس شورای شهر اهواز که هرگز در روزهای بحرانی گذشته در کنار شهردار و نیروهای اجرایی شهر دیده نشد و حتی یک تصویر از وی در آنروزها میان مردم ندیدیم!) در کمال تعجب با ارایه حرف هایی که نشان از عدم اشراف نسبت به مدیریت شهری و بحران شناسی دارد، می آید و شهرداری را علت این *«فاجعه فاضلابی»* قلمداد می کند!

بله دیدیم که چاقو دسته خودش را هم می برد! و در روزهایی که معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه کشور جناب نوبخت می آیند و در اهواز از عملکرد شهردار تقدیر می کنند ؛ سنواتی با چرخشی ۳۶۰ درجه ای شهرداری را که خود این شورا آورده را زیر سوال می برد!

در حالیکه تلاش های شهردار و تیم وی در بحران اخیر واقعا ستودنی بوده ست و این تلاش‌ها حتی از چشم ارکان اصلی نظام پنهان نماند و از نماینده ولی فقیه گرفته تا معاون رییس جمهور و حتی رییس مجلس همگی از تلاشهای شهردار اهواز تقدیر می کنند ( ر.ج به صحبت های این عزیزان تا صحت این نوشتار اخذ گردد)
حالا رییس عزیز شورای اهواز که این وسط افتخار این کار مستقیم به وی و همکارانش برمیگردد آیا در چنین شرایط و حالتی باید به تشویق و ترغیب شهردار بپردازد یا به تقبیح وی؟!

در هیچ زمانی در شهرداری اهواز بیاد نداریم ارکان اصلی نظام بدینگونه از اقدامات مدیریت شهری حمایت کنند که به یقین افتخار آن نصیب شورای پنجم است اگر نیک بنگرند!
جناب ریاست شورا ما از مقام والای شما در آن بالا اعتراض داریم!

ما به اینهمه کارشکنی شما در امور مدیریت شهری اعتراض داریم!
به عدم حمایتتان اعتراض داریم به عدم حضورتان در بحران اهواز میان مردم اعتراض داریم به شیوه مدیریت تان و شیوه پاسخگوییتان اعتراض داریم به اینکه حتی یک کنفرانس مطبوعاتی با اهالی قلم و خبرنگاران نگذاشته اید در این مدت اعتراض داریم
جناب سنواتی ما از مقام والای شما در آن بالا انتقاد داریم!

آیا لازم نبود ابتدا به کمک عوامل زحمتکش شهردار که یک هفته تمام خواب و خوراک درست نداشتند می شتافتید و سپس انتقادی اگر داشتید بشکل مسالمت آمیز اعلام می نمودید.

و البته وصد البته من بشکل خاص و جزء اطلاع دارم که شما در این مدت حتی یک تماس تلفنی با شهردار شاعری نداشته اید آن وقت چگونه و بابت چه چیزی معترضی جناب مقام والای ریاست شورا در آن بالا!!!نقش اپوزیسیون (opposition ) بشما نمی آید شما خودتان مسولید و باید پاسخگو باشید!

انبوه مشکلات گذشته در اهواز از ۴۰ سال گذشته تجمیع شده و به امروز رسیده است و حالا که همه ارکان نظام با همدلی به مشکلات اهواز توجه دارند ما باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم و با حمایت همه جانبه از مدیریت شهری تا رسیدن به مطلوب تنهایش نگذاریم.

دولت از ابتدای قطار شهری تا به امروز یعنی طی ۱۵ سال گذشته پانصد میلیارد تومن به اهواز کمک کرده ست ولی طی کمتر از یکسال یعنی در همین چند ماه اندک حضور شاعری وی توانسته ۵۰۰ میلیارد تومن از دولت اعتبار بگیرد اگر همین یک قلم را ما تنها دستاورد شهردار شاعری بدانیم بی شک برای ماندگاری وی همین یک نکته کفایت میکند!

اگرچه من اطلاع دارم که در بحران اخیر وی پنج شبانه روز حضور مستمر داشته است و وقتی با وی حرف می زنی اثرات خستگی و تلاش بیش از حد را در چهره او میشد براحتی دید ..

این طلایی ترین دوره برای مدیریت شهری اهواز است و شهردار شاعری را که یک شهردار ویژه و خاص برای اهواز محسوب میشود را نباید تنها گذاشت او فرزند این شهر است و قلبش برای توسعه اهواز می تپد پس بیاییم همگی در توسعه شهرمان دخیل باشیم / انشالله.

دوشنبه دوم دیماه ۹۸ اهواز سعید آژده مدیر مسول رسانه نخبگان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار