اطلاعیه روابط عمومی سازمان زیباسازی در خصوص انسداد پل طبیعت

تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 تیر 1398 | 01:28 ق.ظ
اطلاعیه روابط عمومی سازمان زیباسازی در خصوص انسداد پل طبیعت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ با هدف پیشگیری از قطع انتقال آب و به درخواست آبفای اهواز، پل طبیعت تا اطلاع ثانوی مسدود شد.   پل طبیعت اهواز از جمله جاذبه های معروف شهر اهواز به شمار می رود. این پُل مخصوص تردد شهروندان و پیاده روی آنها توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز طراحی و به اجرا گذشته […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ با هدف پیشگیری از قطع انتقال آب و به درخواست آبفای اهواز، پل طبیعت تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

  پل طبیعت اهواز از جمله جاذبه های معروف شهر اهواز به شمار می رود. این پُل مخصوص تردد شهروندان و پیاده روی آنها توسط سازمان زیباسازی شهرداری اهواز طراحی و به اجرا گذشته شد و مورد استقبال بسیار خوب شهروندان اهوازی نیز قرار گرفت.

از طرفی یک خط لوله ی انتقال آب در زیر پل از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز تعبیه شده که بنا به نامه ی آن شرکت به سازمان زیباسازی، لوله ی مذکور که آب را از شرق به غرب کارون منتقل می کند، دچار فرسایش شده و به تعمیرات فوری نیاز دارد.

در نامه ی شرکت آبفای اهواز خطاب به سازمان زیباسازی آمده است:

“شرکت آب و فاضلاب اهواز بمنظور جلوگیری از بروز مخاطرات جانی همچنین پیشگیری از قطع شدن خط انتقال آب درخواست انسداد پل طبیعت را می نماید “.

سازمان زیباسازی با در نظر گرفتن حساسیتهای مذکور در نامه ی آبفا بویژه مسئله ی بسیار مهم خطرات جانی که ممکن است جان شهروندان را با خطر مواجه کند، با درخواست انسداد موقت این جاذبه ی شهری از طرف شرکت مذکور موافقت می نماید.

بدیهی است که بلافاصله پس از اتمام تعمیرات خط لوله از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز، انسداد بوجود آمده مرتفع خواهد شد و پُل همچون گذشته در خدمت شهروندان عزیز اهوازی قرار خواهد گرفت.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار