تبریک ای اف سی و فدراسیون فوتبال به استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1395 | 19:52 ب.ظ
تبریک ای اف سی و فدراسیون فوتبال به استقلال خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه صفحه توییتر رسمی ای اف سی برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان را تاریخی توصیف کرد به گزارش نخبگان، توییتر رسمی ای اف سی پس از پایان بازی و برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان اینگونه نوشت: یک برد تاریخی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اولین حضور با گل ابوالفضل علایی. تیم استقلال خوزستان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صفحه توییتر رسمی ای اف سی برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان را تاریخی توصیف کرد

به گزارش نخبگان، توییتر رسمی ای اف سی پس از پایان بازی و برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان اینگونه نوشت:

یک برد تاریخی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اولین حضور با گل ابوالفضل علایی. تیم استقلال خوزستان با این برد موقتا صدر نشین شد

تبریک فدراسیون فوتبال به استقلال خوزستان

فدراسیون فوتبال نیز در پیامی پیروزی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نخستین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را تبریک گفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان در نخستین دیدارش در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و توانست به پیروزی برسد. این دیدار در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مقسط عمان برگزار شد.

فدراسیون فوتبال تلاش و پشتکار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال خوزستان را به منظور کسب پیروزی در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، به خانواده ورزش، باشگاه استقلال خوزستان و صد ها هزار هوادار خونگرم خوزستان را تبریک می گوید و برای این تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار