آمادگی مدارس و سالن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 فروردین 1398 | 14:21 ب.ظ
آمادگی مدارس و سالن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار مسجدسلیمان خبر داد؛آمادگی مدارس و سالن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا فرماندارمسجدسلیمان از آمادگی مدارس و سالنهای ورزشی مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان خبر داد. به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان ، «حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا» فرماندار مسجدسلیمان پیش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد؛آمادگی مدارس و سالن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان

حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا فرماندارمسجدسلیمان از آمادگی مدارس و سالنهای ورزشی مسجدسلیمان برای اسکان سیل زدگان خبر داد.

به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان ، «حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا» فرماندار مسجدسلیمان پیش از ظهر در روز ۲۳فروردین ۹۸ در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به وقوع سیل در استان اظهار داشت: از همان لحظه اولیه وقوع سیل، برای اسکان سیل‌زدگان در مدارس و سالن های ورزشی اعلام آمادگی کردیم.

وی گفت شهرستان مسجدسلیمان امادگی دارد مدارس، مراکز آموزشی و سالن‌های ورزشی و تمام ظرفیت‌های موجود را جهت حمایت از آسیب‌دیدگان سیل اخیر در اختیار سیل‌زدگان به عنوان پناهگاه قرار دهد و عزیزان سیل‌زده را همراهی و همیاری می‌کند .

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان در پایان خدمات دهی به سیل‌زدگان را جزو وظایف دانست و گفت: برای اسکان سیل‎زدگان در مدارس و سالن های ورزشی شهرستان آمادگی کامل داریم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار