مجلس پیگیر خسارات سیل خوزستان است

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 فروردین 1398 | 13:51 ب.ظ
مجلس پیگیر خسارات سیل خوزستان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاری شدن سیل در استان خوزستان گفت: رییس مجلس و مجمع نمایندگان خوزستان پیگیر خسارات سیل خوزستان هستند. به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا عباس پاپی زاده عصر شنبه در آیین اهدای کمک های مردمی به بخش شاوور شوش افزود: مصوبات خوبی در سفر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاری شدن سیل در استان خوزستان گفت: رییس مجلس و مجمع نمایندگان خوزستان پیگیر خسارات سیل خوزستان هستند.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایرنا عباس پاپی زاده عصر شنبه در آیین اهدای کمک های مردمی به بخش شاوور شوش افزود: مصوبات خوبی در سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان تصویب شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان پیگیر تامین اعتبار خسارات سیل هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس به دنبال این هستند که مشکلات مردم خوزستان هرچه سریعتر برطرف شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارت سال ۹۵ نهایی شده و بزودی پرداخت می شود، افزود: حجم خسارت بسیار بالا بوده و شاید از توان دولت خارج است.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مشکلات و گستردگی خسارات در منطقه دولت باید از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم استفاده کنند.

پاپی زاده افزود: استفاده از هنرمندان، خیران و فعالان اجتماعی برای کمک به التیام روحی مردم ضروری است.

وی از همه مسئولان بویژه نماینده مردم شوش درمجلس و فرماندار این شهرستان برای جلوگیری از خسارات بیشتر تقدیر کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام خسارت ها و زیان های مردم در کشاورزی و منازل و دام آنها با پیگیری مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت می شوند لذا جای هیچ نگرانی نیست.

سید راضی نوری افزود: رییس جمهوری، معاون رییس جمهوری و وزیران در سفر به استان خوزستن قول پرداخت خسارت ها را داده اند و ما نیز به عنوان نماینده مردم این موضوع را پیگیری می کنیم.

فرماندار شوش نیز ضمن ارایه گزارش از فعالیت ستاد بحران گفت: بیش از ۶۹ روستا دستور تخلیه صادر شده و۲۵ روستا دچار آبگرفتگی شده است.

عدنان غزی با بیان اینکه این سیلاب خسارت بسیار زیادی به تاسیسات و زیربناها وارد کرده است، افزود: تلاش رسانه ملی و خبرگزاری های مکتوب و فضای مجازی برای انعکاس نقاط ضعف و قوت دستگاه ها برای مدیریت بحران جای تقدیر دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز با اشاره به اعزام تیم کارشناسان و ارزیابی خسارت ها به روستاها گفت: آمادگی برای ارسال تجهیزات و ماشین آلات از دزفول به شوش وجود دارد.

محمد حیدری خواستار مشارکت مردم در تسهیل امور شد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی دزفول و سازمان آب وبرق ناحیه شمال خوزستان که بین ۲ شهرستان مشترک هستند را موظف به استقرار در شوش می کنیم.

افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه که به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست رخ داد باعث آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در خوزستان شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار