مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛ رسانه زبان گویای صنعت است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اسفند 1397 | 11:37 ق.ظ
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛ رسانه زبان گویای صنعت است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان ، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از مراحل فیلمبرداری و ساخت تله فیلم “ترانه آتش” در کارگاه مرکزی مدیریت تعمیر تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی بازدید به عمل آمد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان ، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از مراحل فیلمبرداری و ساخت تله فیلم “ترانه آتش” در کارگاه مرکزی مدیریت تعمیر تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی بازدید به عمل آمد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ابراز خرسندی از حضور در فضای هنرمندانه ساخت این فیلم به نقش بی بدیل صنعت نفت در اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت نفت یک صنعت پیچیده است و تمامی تخصص های علوم انسانی، تجربی و طبیعی در روند پابرجایی آن نقش دارند.

مهندس احمد محمدی سهم نفت از تولیدات رسانه ای را اندک خواند و گفت: علی رغم اینکه سوژه های متعدد و فراوانی در صنعت نفت وجود دارد که می توانند گوشه هایی از زندگی،​تلاش،​همت و جانفشانی های کارکنان صنعت نفت را به تصویر بکشد، اما بعضاً به علت نگاه های بسته نسبت به تولیدات رسانه ای نادیده گرفته می شود.

وی در ادامه  بیان کرد: رسانه زبان گویای صنعت است و می تواند اثرات ماندگاری را خلق کند بنابراین بایستی فضا را برای تولیدات رسانه ای مهیا کرد تا از این طریق بخش عمده ای از فعالیت های صنعت نفت  به تصویر کشیده و پیام آن به مردم منتقل شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان به برخی از سوژه های صنعت نفت از جمله عبور از تحریم، جنگ با طبیعت،​دفاع مقدس و روند تولید و اکتشاف نفت اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با ایجاد پیوند قوی، منسجم و پیوسته رسانه و صنعت نسبت به تهیه آثار فاخر و ماندگار در این زمینه اقدام کرد.

“ما می توانیم” در صنعت نفت به “ما توانستیم” تبدیل شده است

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان نیز در این مراسم به نقش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  در اقتصاد و تامین منابع مالی کشور اشاره کرد و گفت: بالاترین آمار تولید نفت و گاز کشور متعلق به استان خوزستان است و حفظ و نگهداشت این مهم به مدد عزم و اراده ی بالای مجموعه افتخارآمیز مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت فعال آن میسر است.

مسلم رحیمی افزود: محوریت اصلی گردش چرخ اقصتاد کشور بر دوش وزارت نفت است و مقابله ما با استکبار جهانی در همین کارگاه ها و مجموعه های مختلف نفت صورت می گیرد و من معتقدم شعار “ما می توانیم” که بارها از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان شد در صنعت نفت به “ما توانستیم” تبدیل شده و این روحیه خودباوری قابل تقدیر و ستودنی ست.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان به توطئه و دسیسه چینی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای اشاره و تاکید کرد: برای مقابله با چنین تهدیداتی می بایست از ظرفیت رسانه ای کشور نهایت استفاده و بهره را برد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری هرچه بیشتر مجموعه صنعت نفت و صدا و سیما به تولیدات بیشتری برای ارائه به مردم برسیم.

گفتنی ست تله فیلم “ترانه آتش” کار مشترک صدا و سیمای مرکز خوزستان و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، درام عاشقانه ای در فضای صنعت است که به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی محسن توکل فر روایت بومی سازی صنعت را به تصویر خواهد کشید. در این فیلم بازیگرانی از جمله جعفر دهقان، حمید لولایی، محمد کاسبی، رضا ایرانمنش، شهرزاد عبدالمجید، رسول بهارانگیز، زهرا نادری و سایر هنرمندان به ایفای نقش می پردازند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار