نتایج نهایی آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور امروز اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 6 بهمن 1397 | 14:41 ب.ظ
نتایج نهایی آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور امروز اعلام می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی تعداد ۱۳ هزار ۳۹۵ پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز اعلام می‌شود. به گزارش نخبگان حسین توکلی در گفت‌وگویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی تعداد ۱۳ هزار ۳۹۵ پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز اعلام می‌شود.

به گزارش نخبگان حسین توکلی در گفت‌وگویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور برای بهمن‌ماه ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور، جمعه ۲۳ آذرماه ۹۷ برای ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در پنج گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی در ۹۴ حوزه امتحانی و ۸۱ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت‌نام‌کننده در آزمون، ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند. همچنین از تعداد حاضرین در جلسه آزمون ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد بودند.

به گفته وی، از ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶۲۴۱ نفر زن و ۷۱۵۴ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: فهرست اسامی ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به همراه اطلاعیه مربوط به ثبت‌نام و نحوه ثبت‌نام و مدارک لازم از عصر امروز (شنبه، ۶ بهمن) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. پذیرفته شدگان باید بر اساس ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام در مراکز و واحدهای قبول شده، اقدام کنند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار