سرمربی استقلال خوزستان: اتحاد و همدلی رمز پیروزی مقابل الفتح عربستان است

تاریخ انتشار: جمعه 29 بهمن 1395 | 23:51 ب.ظ
سرمربی استقلال خوزستان: اتحاد و همدلی رمز پیروزی مقابل الفتح عربستان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان،نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان در زمین شماره ۲ ورزشگاه سلطان قابوس مسقط راس ساعت ۱۸ جمعه به وقت محلی با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد. در هنگام تمرین استقلال خوزستان جمعی از هواداران ایرانی حاضر در مسقط برای تماشای تمرین به ورزشگاه آمده و آبی پوشان ایرانی را مورد تشویق قرار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان،نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان در زمین شماره ۲ ورزشگاه سلطان قابوس مسقط راس ساعت ۱۸ جمعه به وقت محلی با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.

در هنگام تمرین استقلال خوزستان جمعی از هواداران ایرانی حاضر در مسقط برای تماشای تمرین به ورزشگاه آمده و آبی پوشان ایرانی را مورد تشویق قرار دادند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از اولین تمرین تیمش در عمان گفت: به لطف خدا شرایط تیم و بازیکنان خوب است و سعی می کنیم از هر لحاظ آماده بازی با حریف عربستانی خود شویم.
سید علی اکبر پورموسوی اظهار کرد: خوشبختانه اتحاد و همدلی میان بازیکنان بیش از پیش وجود دارد و این موضوع در روز بازی به سود ما خواهد بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که حریف عربستانی خود را به خوبی آنالیز کردیم، افزود: در فرصت باقیمانده فیلم بازی های این تیم را تماشا خواهیم کرد و نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان خود گوشزد می کنیم.
وی در ادامه به انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای حضور در نخستین دیدار خود در جام قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: امیدوارم با اراده ای که از بازیکنان تیم سراغ دارم بتوانیم پیروز میدان شویم.
در ادامه کاپیتان تیم استقلال خوزستان با بیان این که در شرایط بدنی خوبی قرار داریم گفت: امروز تمرین خوبی انجام دادیم. همه چیز خوب است و امیدواریم در اولین بازی خود پیروز میدان شویم.

محمد طیبی بیان کرد: قطعا به لحاظ تاکتیکی برتر از حریف عربستانی هستیم و اگر از موقعیت ها استفاده لازم را ببریم پیروز میدان خواهیم بود.

آرش افشین بازیکن صاحب نام آبی های خوزستانی به نخبگان گفت: همه بازیکنان تیم برای برد در این دیدار هم قسم شده و مطمئن باشید برای پیروزی کم فروغ نخواهیم کرد.
وی افزود: امروز با تدابیر کادر فنی تمرینات نرمی انجام دادیم و بیشتر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم، قطعا اگر در میدان تمرکز لازم را داشته باشیم تیم الفتح را شکست خواهیم داد.

حسن بیت سعید دیگر بازیکن کلیدی استقلال خوزستان گفت: به لحاظ جسمی در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم اولین تجربه خود را در آسیا با برد شروع کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به گلزنی در این بازی فکر می کنید؟ افزود: قطعا هر مهاجمی به دنبال گلزنی برای تیمش است اما این که در بازی های آسیایی برای اولین بار گلزنی کنم بی شک بسیار خوشحال می شوم.

*تیم استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود در جام قهرمانان آسیا فصل ۲۰۱۷ روز ۲ اسفند ماه در عمان میزبان تیم الفتح عربستان خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار